دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Evil Cogs – PC

Evil Cogs افسانه ای تاریک درباره پرتویی از نور! دنیایی شگفت انگیز و رازآلود را کاوش کنید. در بازی Evil Cogs شما باید کنترل موجودی کوچک را عهده دار شوید که از نور تشکیل شده است و به وجود آمده. در دنیایی که امید و نور از میان رفته است شما تنها پرتوی امیدی هستید که زنده اید. ژانر این بازی جذاب در قالب بازی های اکشن و ماجراجویانه می باشد که در محیطی با رنگ های سیاه و سفید ایجاد شده است. هدف شما در این بازی این می باشد که تا انتهای هر مرحله زنده بمانید و جان سالم بدر ببرید. یکی از ویژگی های مهم و قابل اهمیت بازی تاکید بسیار زیاد بازی بر فیزیک می باشد. همه چیز برای کاوش در محیط تا حل شدن معماها بر پایه و اساس فیزیک محیط و دنیای بازی بنا شده است که در نوع خود جالب توجه و منحصر به فرد می باشد. زیرا باید مطابق قوانین فیزیک موجود در بازی خود را با شرایط وفق دهید.

سایر مشخصات : در بازی Evil Cogs همه فانتزی های شما به حقیقت پیوسته است. شما باید دنیایی پر از شگفتی، راز آلود و فوق العاده را کاوش کنید. در دنیایی تاریک و افسانه ای غرق شوید و از گیم پلی بازی لذت ببرید. پرتو کوچک نور به کمک شما نیاز دارد تا بتواند زنده بماند تا همچنان نور امید باقی بماند و بتواند بر تاریکی و سیاهی غلبه کند. بنابراین به جنگ تاریکی بروید و نور را در سراسر دنیا گسترش دهید. راه شما ممکن است بسیار دشوار باشد اما از چیزی نهراسید و ادامه دهید! پرتو نور خود را بتابانید، شما می توانید…

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Evil.Cogs.center

مشخصات بازی Evil Cogs :

نام بازی : Evil Cogs

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 28Mar, 2018

شرکت سازنده : Wet Fish

منتشر کننده : Wet Fish

سبک بازی : اکشن ، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Evil Cogs

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *