دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Exiled Kingdoms – PC نسخه SiMPLEX

Exiled Kingdoms بازی Exiled Kingdoms یک بازی یک نفره اکشن است که شما در دنیای پر از اتفاقات هیجان انگیز به ماجراجویی می پردازید. محیطی سرشار از چالش های متفاوت برای کاوش، انتخاب های گوناگون با پیامدهای متفاوت. کاراکتر خود را به نحوی که دوست دارید شخصی سازی کنید. هرکدام از کاراکترهای موجود در بازی ویژگی های متفاوتی نیز دارند که در طول بازی می توانید از آن ها بهره مند شوید. در دنیای وسیع بازی به جست و جو بپردازید و تجربه یک بازی ماجراجویی متفاوت را با بازی Exiled Kingdoms تجربه کنید. در هر مرحله ماموریت های مختلفی را به پایان رسانده و آن را پشت سر بگذارید. شما می توانید کاراکتر خود را با بیش 70 مهارت متفاوت آموزش داده و سطح توانایی آن را بیش از پیش بالا ببرید.

سایر توضیحات : سلاح های متنوعی در طول بازی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید دشمنان را نابود کرده و شانس خود را برای ادامه بازی افزایش دهید. گیم پلی بسیار جذاب بازی Exiled Kingdoms ساعت ها شما را پای کامپیوتر خود میخکوب میکند. شما باید در طول بازی هوشمندانه عمل کنید چراکه هر تصمیم اشتباه شما عواقب جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت. با ماجراجویی در دل بازی با حوادث و اتفاقات گوناگونی مواجه می شوید که بسیار لذت بخش خواهند بود. بازی بسیار جذاب Exiled Kingdoms توسط کمپانی بازی سازی 4 Dimension Games ساخته و منتشر شده است. شما علاقه مندان به بازی های اکشن و ماجرایی هم اکنون میتوانید این بازی مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم، دانلود کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Exiled.Kingdoms.center

مشخصات بازی Exiled Kingdoms :

نام بازی : Exiled Kingdoms

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : 4 Dimension Games

منتشر کننده : 4 Dimension Games

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Exiled Kingdoms

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *