دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Freaking Math v1.9 برای اندروید و iOS

Freaking Math این بار برای شما یک بازی به معنای واقعی کلمه جذاب و هیجان انگیز را هدیه آورده ایم. بازی Freaking Math یک بازی بسیار بسیار ساده با محیطی به مراتب ساده تر می باشد که باید در آن عمل ساده ریاضی انجام دهید. اما چگونه اعمالی!؟ تنها عمل جمع را باید برای دو عدد کوچک و ساده انجام دهید. بازی سختی است؟ این گونه بنظر می رسد که مسخره است اما این را هم باید بدانید که شما تنها یک ثانیه فرصت پاسخ گویی خواهید داشت. بله شما باید در یک ثانیه یا کمتر یک جعع ساده و بسیار آسان ریاضی را انجام دهید.

سایر مشخصات : این روزها در فضای مجازی بازی های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. اما آیا همه آنها مفید هستند؟! پاسخ این سوال با خودتان. این بازی ساده با طراحی گرافیکی بسیار ساده و دلنشین ذهن و مغز شما را به چالش می کشد تا جایی که عرق را بر بدن خود احساس می کنید. حس رقابتی که خودتان با خودتان درگیرش می شوید غیر قابل انکار است. یک بار هم که شده برای افزایش کارایی مغز خود اقدام کنید. این بازی و البته بهتر است بگوییم نرم افزار سلامتی، محصولی از استودیوی Nguyen Luong Bang می باشد که میلیون ها کاربر را درگیر زیبایی ساده وصف ناشدنی خود کرده است.

دانلود بازی Freaking Math

ویژگی های بازی Freaking Math :

تنها یک ثانیه فرصت دارید!

رقابت با خودتان و همچنین با سایر کاربران در سراسر دنیا!

اگر دوستانتان گمان می کنند که ساده است از آنها بخواهید که یک رکورد دورقمی بزنند! تنها یک جمع ساده اعداد کوچک!

Freaking Math

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *