دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Fury Roads Survivor v2.0.0 برای اندروید و iOS + مود

Fury Roads Survivor فرار جنجالی از دست نابودگران و مبارزه و نبرد برای زنده ماندن و ادامه زندگی در جاده های خطرناک را در این بازی بسیار هیجان انگیز به صورت نامحدود تجربه کنید. در این مسیر خودروها  و تجهیزات متعددی به شما کمک خواهند کرد. این شما هستید که با انتخاب و استفاده بموقع از هرکدام قهرمان جاده های خشمگین می شوید. با قدرت بازی را شروع کنید. وارد جاده شوید. تمام شرایط و اتفاقات احتمالی را پیش بینی کنید. اتومبیل مجهز خود POST-APOCALYPTIC را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که جاده بسیار پر پیچ و خم و خطرناک است و رانندگی در این جاده ها نیازمند یک راننده با تجربه و هوشیار است لذا کاملا هوشیارانه  حرکت را شروع کنید.

سایر مشخصات : مواظب سقوط موشک های SCAVENGERS که هر لحظه جان و مال  شما را تهدید می کنند باشید. گذر از این جاده ها فقط  از دست یک راننده کار بلد برمی آید. آیا شما این قدرت و هوشیاری را دارید؟ Fury Roads Survivor نبرد و تلاش برای نجات در برابر آلاینده های تنفسی و هواپیماها و تانک های جنگی در جنگ های چند مرحله ای می باشد که شما را به چالش های هیجان انگیز و جذابی خواهد کشاند. این بازی بسیار زیبا و جذاب که فکر و ذهن شما را ورزش می دهد محصولی از استودیوی Tiny Games Srl می باشد که توانسته نظر میلیون ها کاربر را به خود جلب کند.

دانلود بازی Fury Roads Survivor

ویژگی های بازی Fury Roads Survivor  :

– استفاده از جاده های غیر هم سطح، رمپ ها و تپه ها به منظور تغییر مسیر جاده سازی خود برای فرار

– قابلیت استفاده از اتومبیل های مختلف با کارایی های متفاوت که حس هیجان انگیزی در رانندگی را تجربه خواهید کرد.

– قابلیت بررسی سطح قدرت تجهیزات اتومبیل های انتخابی شما در بازی

 – قابلیت به چالش کشیدن خود در نابودی دشمنان بدون استفاده از ابزار خاصی که در حالت “Survivor Smashy Fury Roads Survivor” امکان پذیر می باشد.

Fury Roads Survivor

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *