دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hike Trip – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Hike Trip

دانلود بازی جهان باز سفر پیاده روی عنوان یک بازی جالب و آرامش بخش جدید می باشد. این بازی زیبا توسط استودیو Morning Shift Studios طراحی و توسعه داده شده است و به تازگی توسط شرکت سازنده برای پلتفرم PC عرضه و روانه بازار گشته است.

از زندگی شهری دور شوید و به یک سفر پیاده روی در میان جنگل های قدیمی که به ندرت توسط انسان بازدید شده است، بروید. وسایل خود را جمع کنید، به جنگل فوق العاده بروید و در آن کاوش کنید. مکان ‌ها، راز ها، سازه ها و بسیاری چیز های دیگر را که جنگل اسرار امیز به شما ارائه می‌کند را کشف کنید.

گیم پلی بازی Hike Trip ساده است. هدف شما در این بازی این است که در جنگل کاوش کنید و ببینید چه چیزهایی ممکن است در آن پیدا کنید. شما فهرستی از مکان‌ های مختلف برای گشتن و بررسی در اختیار خواهید داشت.

دانلود بازی Hike Trip

Hike Trip یک شبیه ‌ساز پیاده ‌روی در یک محیط جهان باز آرامش ‌بخش است که برای چشم و گوش شما دوست داشتنی خواهد بود. به آواز پرندگان و وزش باد هنگام عبور از جنگل گوش دهید. همه صدا ها و آهنگ های بازی با بالاترین کیفیت ممکن هستند و بازی بهینه سازی شده است تا از این که اوقات خوبی را تجربه کنید، اطمینان حاصل شود.

تجربه بازی برای یک بازیکن نسبت به بازیکن دیگر و حتی برای یک بازیکن طی سری بازی های مختلف، متفاوت خواهد بود. کشف تمام مکان ها و اسرار بازی تقریباً سی دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

در Hike Trip بسیاری آیتم های قابل جمع آوری در سراسر نقشه بازی پراکنده شده است که می توانید آنها را پیدا و جمع آوری کنید و به عنوان دستاوردی از سفر خود نگه دارید. آیا میتوانید همه آنها را پیدا کنید ؟جهت دانلود بازی Hike Trip برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



نام: Hike Trip
حجم فایل: 6.07 گیگابایت
شرکت سازنده: Morning Shift Studios
تاریخ انتشار: Jan, 2023
امتیاز استیم: 6 از 10
نسخه: TENOKE
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجراجویی, فانتزی, شبیه سازی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Morning Shift Studios
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *