دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hitman برای PS4 + آپدیت

Hitman بدون هیچ پسوند و یا پیشوندی ، ششمین و تا به امروز ، آخرین نسخه از سری بازی های هیتمن بشمار می آید . همانند نسخه های قبلی ، شما در قالب شخصیت مامور 47 به ایفای نقش می پردازید با این تفاوت که داستان اصلی بازی ، اتفاقات و حوادث هفت سال پس از Hitman: Absolution را روایت می کند . هیتمن یک بازی سوم شخص و مخفی کاری بشمار می آید که در آن شما کنترل قاتلی را برعهده دارید که باید برای انجام ماموریت های مختلف به سرتاسر دنیا سفر کرده و اهداف خود را بدون بجا گذاشتن کوچکترین مدرکی به قتل رساند . در این نسخه نیز آزادی عمل بسیاری به پلیر داده شده است به عنوان مثال ، بازیکن می تواند اهداف خود را با استفاده از تفنگ های دوربین دار از فواصل دور به قتل رسانده و یا با نزدیک شدن به آنها و استفاده از تیغه های فلزی و یا سیم ، نهایت هیجان و استرس را تجربه کند . همچنین بازیکن می تواند از تله های انفجاری استفاده کرده و ترور مورد نظر را یک مرگ به ظاهر اتفاقی جلوه دهد . اما فراموش نکنید که خشونت همیشه پاسخگو نیست و برای وارد شدن به محل مورد نظر باید از پوششی مناسب استفاده کنید . یک روش معمول برای رسیدن به هدف ، ناتوانی شخصیت های دیگر و پوشیدن لباس های آنها به عنوان پوشش است که اجازه می دهد تا بازیکن به راحتی به مناطق محدود دسترسی پیدا کند . کاراکترهایی که در بازی حضور دارند ، اقدامات مختلفی را انجام می دهند و همین موضوع باعث می شود تا تصمیمات بعدی شخصیت ها غیر قابل پیش بینی شود و کار برای شما کمی دشوار گردد . جالب است بدانید در برخی از ماموریت ها که امکان حضور و بررسی محل مورد نظر وجود ندارد ، پلیر می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد موقعیت های مختلف هدف خود از طریق گوش دادن به اخبار کسب کند .

سایر توضیحات : Hitman یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی IO Interactive طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی Square Enix برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . در این نسخه برخلاف نسخه های قبلی ، شاهد ارائه بازی به صورت اپیزودیک خواهیم بود که در هر قسمت ، شخصیت اصلی بازی به یک ماموریت در گوشه ای از دنیا فرستاده می شود تا هدفی را از بین ببرد . هر قسمت از بازی دارای محیط و فضاهای منحصر بفردی است که این امکان را به پلیر می دهد تا موقعیت اهداف خود را به خوبی برسی کرده و راه های مختلف برای نابودی شخصیت مورد نظر را ارزیابی نماید . توجه داشته باشید که در این بازی تنها مرگ شخصیت ها مد نظر نبوده و وجود یکسری آیتم برای پایان دادن به ماموریت ها ، شما را با چالش هایی مواجه می کند . مراحل در این بازی ، از گستردگی بیشتری برخودار هستند و با قاطعیت می توان گفت که در این نسخه نقشه ها ، شش تا هفت برابر بزرگتر از بزرگترین سطوح Absolution می باشند . بیش از 300 شخصیت غیر قابل پخش (NPCs) در بازی حضور دارند که به لطف هوش مصنوعی فوق العاده پیشرفته بازی ، هر کدام با رفتار شما ، واکنشی متفاوت نشان می دهند . بازیکنان می توانند بازی خود را در هر زمان در ماموریت ها ذخیره کنند . حالت Instinct mode که در نسخه Absolution شاهدش بودیم ، در این نسخه نیز به صورت ساده و غیرمستقیم استفاده شده است . پس از پایان هر ماموریت ، عملکرد شما مورد ارزیابی قرار گرفته و توسط سیستم رتبه بندی 5 ستاره به شما امتیاز داده می شود البته تمامی این امتیازات تحت تأثیر عواملی مانند زمان ، تعداد کشته شدگان غیر از اهداف ، بازیکن شناسایی شده یا نه ، در دوربین ثبت شده یا نه و بسیاری موارد دیگر می باشند . تکمیل چالش ها در یک ماموریت ، امتیازاتی را تحت عنوان Mastery Points نصیب پلیر می کند که در نهایت ، بازی این امکان را به شما می دهد تا به سطوح بالاتری از جمله سلاح ها ، انواع مختلف سم و مواد منفجره ، مکان های آژانس جدید و یا مکان های جدید آغاز دسترسی پیدا کنید . IO Interactive سعی داشت تا بعد جدیدی از بازی هیتمن را به معرض نمایش گذارد پس تصمیم گرفت تا در این نسخه از ویژگی جدیدی استفاده نماید ، Elusive Targets . جدیدترین بخش بازی که به مرور بروزرسانی خواهد شد و در آن یکسری اهداف برای کشتن به شما داده می شود و شما باید در زمان تعیین شده به هدف مورد نظر دست پیدا کرده و به دور از چشم دیگران ، ماموریت خود را به پایان رسانید . اگر پلیر نتواند قبل از زمان تعیین شده ، هدف مورد نظر را از بین ببرد و یا هدف را ترسانده و به آنها اجازه فرار دهد ، هدف دیگر باز نخواهد گشت و ماموریت از دست میرود . تکمیل موفقیت آمیز اهداف متعدد ، پاداش های ارزشمندی را برای بازیکن به ارمغان می آورد . Escalation contracts قراردادهایی هستند که میان شما و کارفرما برای کشتن شخصیت های مختلف منعقد می شود ، مثلا در برخی از ماموریت ها شما تنها مجاز به استفاده از سلاح گرم برای کشتن هدف مورد نظر می باشید . به جهان قاتلین خوش آمدید .

Hitman center

مشخصات بازی Hitman :

نام بازی : Hitman

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : IO Interactive

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

Hitman

  • 2 replies
    1. محمد حسین says:

      سلام من توی پلی استیشنم ریختم هم اپدیت کردم ولی به غیر از یادگیری بقیع قفله!
      باید چی کار کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *