دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Infinite Stairs v1.2.58 برای اندروید و iOS + مود

Infinite Stairs یک بازی هیجان انگیز و Arcade است که توسط استودیو NFLY STUDIO ساخته شده و از طریق این سایت جهت دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است تا بتوانید دقت و تمرکز خود را همراه با سرعت تطبیق دهید. در این بازی همان طور از که نام آن نیز مشخص است شما باید پله ها را یکی پس از دیگری طی کرده و هر چه میتوانید بالاتر بروید و امتیاز خود را افزایش داده و از این بازی لذت ببرید. ولی این کار چندان آسانی هم نخواهد بود چرا که شما در این مسیر با چالش هایی روبرو میشوید که کار را برای شما دشوار میکنند، ولی با تمرین و تکرار میتوانید مهارت خود را افزایش دهید. امتیاز شما با افزایش تعداد پله هایی که شما میتوانید از آنها بالا بروید افزایش پیدا میکند.

سایر توضیحات : این بازی یک بازی اعتیاد آور است که شما را غرق در خود خواهد کرد. اما باید به این نکته هم توجه کرد که با هرچه سخت تر شدن این بازی مهارت شما هم بیشتر خواهد شد. در این بازی کاراکترهای مختلفی وجود دارد که شما میتوانید با هر یک از آنها به ماجراجویی های مختلف خود بپردازید. این بازی توانسته امتیاز 4.4 از 5 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند که این امر نشان از جذابیت این بازی دارد. بنابراین اگر شما هم اهل هیجان هستید وارد بازی شوید و لذت یک بازی Arcade را با Infinite Stairs که بازی بسیار موفقی می باشد تجربه کنید.

Infinite.Stairs.center

ویژگی های بازی Infinite Stairs :

– مراحل چالش برانگیز

– افزایش سرعت در مراحل بالاتر

 – وجود شخصیت های متفاوت در بازی

 – گیم پلی ساده در عین جذاب بودن

 – دارای کنترلرهای آسان که باعث هرچه جذاب تر شدن بازی می شود.

Infinite Stairs

به روز رسانی :

1396/12/12 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *