دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی King of Thieves v2.24 برای اندروید و iOS

King of Thieves در این بازی جذاب و هیجان انگیز از بین موانع و تله ها جاخالی دهید و طلاهای دیگر بازیکنان را بدزید. این بازی که ترکیبی از پلتفورمر و PVP  چند نفره می باشد توانسته یک گیم پلی متفاوت و خاص را ارائه کند. بازی King of Thieves را به شما معرفی می کنیم که توسط سازنده های بازی محبوبی چون award-winning Cut the Rope ساخته شده که ده ها میلیون بار توسط افراد مختلف دانلود شده است. شما باید در این بازی اشیای براق را بذرید! طلاها و سنگ های گران بها را از دیگر بازیکنان بدزدید تا به بزرگترین دزد دنیا تبدیل شوید. سیاه چاله و زندان های خود را طوری طراحی کنید که دیگر دزدان هنگام سرقت از شما به دامتان بیافتند!

سایر مشخصات : شما در این بازی جذاب و متفاوت کنترل یک مکعب سیاه با دو چشم را برعهده دارید که به دزدی و غارت اموال دیگران می پردازد! در مسیر رسیدن شما به طلاها و اموال دیگران موانع و مشکلات بسیاری وجود دارد که باید از آنها به سلامت عبور کنید. بعد از دزدی باید اموال مسروقه را به خزانه خود برگردانید که این هم خود یک مسئله دیگر خواهد بود! باید بسیار هوشیار و مراقب باشید زیرا تمام کاربران که به صورت آنلاین در بازی حضور دارند همگی دزد می باشند! این بازی که در سبک خود و بازی های آنلاین بسیار متفاوت و خاص می باشد اکنون توسط بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر دنیا بازی می شود که محصولی از استودیوی ZeptoLab می باشد.

دانلود بازی King of Thieves

ویژگی های بازی King of Thieves :

– برای کاراکتر خود تجهیزات ویژه بسازید زیرا بهترین دزدها باید بسیار خونسرد و آرام به نظر برسند!

– برای خود هم پیمان های مطمئن پیدا کنید تا در مقابل گروه های دزدان بتوانید پیروز شوید.

– 80 مرحله از بازی به صورت انفرادی می باشد که شما را به چالش می کشد.

– طراحی منحصر به فرد سیاه چال برای مانع شدن از دزدی اموالتان!

– رقابت با میلیون ها دزد در سراسر دنیا!

King of Thieves

به روز رسانی :

96/11/10 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *