دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Logos – PC

تصور کنید که شما آرم اصلی زمین هستید، یعنی استاد و فرمانده نهایی. زندگی بشر فقط یک لحظه برای شماست. با استفاده از کارت های سرنوشت ساز، شما می توانید مردم خود را نسبت به آینده خود هدایت کنید که حتی برای شما ناشناخته است. تصمیمات شما سرنوشت یک تمدن کامل را تحت تاثیر قرار می دهد: جمعیت، تولید مثل، ایده های مردم، فن آوری و همچنین سلامت این سیاره، یعنی زمین مادر، که ممکن است در جنگ ها، تمدن های بیگانه و حتی ارتش افراد نابکار خطرناک باشد . به نفع شما است که مردم بیشتر و بیشتر به سطح کامل Logos می رسند، شرایط اولیه که هماهنگی، اخلاق و حفظ اکوسیستم موجود در فضای زندگی است. به عنوان Logos اصلی، شما مطمئنا آگاه هستید که سیاره ای که غلبه می کنید به عنوان یک کلاس برای میلیاردها لوگوس، روح در بدن انسان پنهان می شود، اما برای شما این مکان می تواند یک اسباب بازی در دستان شما باشد، به این معنی که شما می توانید هر کاری را برای آنها انجام دهید که قدرت مطلق شما تمام شده است. در نظر داشته باشید که دیگر لوگو های اصلی وجود دارد که ممکن است برای شما سیاره رقابت کنند، اما اگر به فضا پرتاب کنید یا از چنین چالش هایی اجتناب کنید، به شما کمک می کند.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Logos.center

مشخصات بازی Logos: نام بازی :  Logos پلتفرم : PC زبان :  انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Logos Universe منتشر کننده : Bertalan Zolt\u00e1n e.v. سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز نوع فایل: ISO لینک مرتبط : STEAM

Logos

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *