دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Master Pyrox Wizard Smackdown – PC

Master Pyrox Wizard Smackdown بزرگترین شمشیر جادوگر، در حال برگزاری مسابقات برای پیدا کردن یک شاگرد جدید است. آیا شما به اندازه کافی خوب هستید تا بر رقبایتان برنده شوید و میراث خود را به ارث برسانید؟ پیدا کردن و درخواست برای Master Pyrox Wizard Smackdown یک بازی چند نفره بازی به سبک گام به گام است. این بسیار آسان است یاد بگیرند، اما برای کارشناسی ارشد سخت است. اجتناب از توپ های آتشین که در مرکز صفحه ظاهر می شوند، مخالفان خود را پایین آورده، جمع آوری قدرت یو پی اس ها و جادوها را پخش می کنند. تا 8 بازیکن می توانند با یکدیگر در مسابقات مبارزه کنند یا در برابر یکی از موجودات Pyrox در یک مبارزه با رئیس شرکت کنند. گزینه های گیم پلی مختلف شما اجازه می دهد که بازی را سفارشی کنید و حتی می توانید نقشه های خود را طراحی کنید.

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی ویندوز 7 تست شده است و قابل اجراست*

Master.Pyrox.Wizard.Smackdown.center

مشخصات بازی Master Pyrox Wizard Smackdown:

نام بازی :  Master Pyrox Wizard Smackdown

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Denis Comtesse

منتشر کننده : Dropped Monocle Games

سبک بازی : اکشن، فکری

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Master Pyrox Wizard Smackdown

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *