دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Metal Wings Elite Force v4.6 برای اندروید + مود

Metal Wings Elite Force اگر شما از علاقه مندان به بازی های جنجالی و هیجان انگیز  جنگ و تیراندازی می باشید ما بازی  زیبا و جذاب Metal Wings Elite Force را به شما پیشنهاد می کنیم. سفر خود را به سرزمین رویایی آغاز کنید. برای شروع بازی هوشیارانه وارد منطقه شوید چرا که هر لحظه امکان حمله دشمنان از همه جهت ها وجود دارد. در تمام مرحل بازی راهنمایی های مورد نیاز برای مقابله با دشمنان و شکست قدرتمندانه آنها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. عجله کنید و نبرد را شروع کنید و با رقابت در کنار دوستان خود در سراسر جهان و به اشتراک گذاری لحظات هیجان انگیز و جنجالی با آن ها نبردی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

سایر مشخصات : تجهیزات جنگی ساده و پیشرفته مورد نیاز شما در تمام مراحل در دسترس شما قرار خواهند گرفت. هوشیارانه در موقعیت های مناسب از هرکدام استفاده کرده و به نبرد ادامه دهید تا به مرحله پایانی که با کسب جوایز ارزشمند همراه خواهد بود دست پیدا کنید. چالش های جنجالی و هیجان انگیزی در مراحل پیشرفته برای تخمین میزان مهارت شما در جنگجویی در نظر گرفته شده است. خود را برای رقابت در این چالش ها آماده سازید چرا که با پیروزی در این چالش ها می توانید توانمندی های خود در جنگجویی را ارتقا داده و از تجهیزات جدید تر و کارامدتر در ادامه بازی استفاده کنید که کمک بسیاری در پیشرفت سریع شما خواهد داشت.

Metal.Wings.Elite.Force.center

ویژگی بازی Metal Wings Elite Force :

– جلوه های صوتی گیرا

– طراحی گرافیکی فوق العاده جذاب و زیبا با کیفیت HD

– قابلیت کنترل ساده و آسان در بازی

– دسترسی به نیرو ها و تجهیزات با توانمندی های منحصر به فرد در رقابت و نبرد

– دارای شخصیت های جذاب و قدرتمند بازی

– قابلیت ارتقا توانمندی ها و تجهیزات جنگی

Metal Wings Elite Force

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *