دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Moss – PC

در بازی Moss شما با شخصیتی به نام Quill آشنا خواهید شد که یک موش است. این موش اما از جهات مختلفی با دیگر موجودات هم شکل خود متفاوت است چرا که او به دنبال آژادی و ماجراهایی بزرگتر از محیط پیرامون خود است. در طول ماجراجویی خود، او در جنگل به یک شیشه قدیمی برخورد می کند و با دست زدن به آن، یک جادوی قدیمی بار دیگر فعال می شود. حالا این موش به همراه عموی خود باید به دل جنگل برود و موجودات مختلفی را ببیند، معماهای مختلفی را حل کند و راهی سخت را پشت سر بگذارد. در نهایت نیز باید جادوی تاریکی را نابود کنید و از بین ببرید.

سایر توضیحات: بازی Moss یک بازی نقش آول و تک نفره است که با استفاده از قابلیت های عینک واقعیت مجازی طراحی شده است. وجود معماهای مختلف و جدید در فضای VR بدون شک جذابیت های خاص خود را دارد. بازی Moss توسط شرکت Polyarc برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است.

*دقت کنید که این بازی نیاز به عینک واقعیت مجازی (VR) دارد*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Moss cover

مشخصات بازی Moss :

نام بازی : Moss پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Polyarc منتشر کننده : Polyarc سبک بازی : اکشن – ماجرایی نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Moss

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *