دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی My Horse Bonded Spirits – SKIDROW برای کامپیوتر

دانلود بازی My Horse Bonded Spirits

در این بازی شبیه سازی و ماجرایی با اسب خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد آن را جلب نمایید. مهارت های خود و اسب را توسعه دهید. دنیای باز اطراف را کشف کنید. وظایف را کامل کنید و در مسابقات شرکت نمایید و همچنین شما باید یک مزرعه گل میخ فرسوده را بازسازی کنید!

ماجراجویی خود را به عنوان وارث آینده ناخواسته یک مزرعه گل میخ آغاز کنید. از صفر شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه یک مزرعه گل میخ را نگهداری و مدیریت کنید. این یک چالش خواهد بود که بسیار ارزشمند است – مزرعه گل میخ را به شکوه سابق خود بازگردانید! در طول سفر، کشف کنید که هیچ چیز به اندازه پیوند با اسب های شما ماندگار نیست!

مزرعه گل میخ شما وضعیت خوبی ندارد – وظیفه شما بازسازی آن است که به مهارت و دانش کافی در مورد نگهداری یک مزرعه گل میخ نیاز دارد. مهارت های خود را توسعه دهید و دانش کسب کنید تا مزرعه را به مرحله اول برسانید و یاد بگیرید چگونه از آن نگهداری کنید. کارمندان و اسب های دیگر خود را مدیریت کنید.

اسب شما تنها دوستی نیست که می توانید پیدا کنید! با چرخیدن در اطراف و ملاقات با ساکنان دهکده به بازسازی مزرعه گل میخ فرسوده کمک کنید – با آنها معاشرت کنید و وظایف خود را برای بهبود شهرت خود و مزرعه گل میخ انجام دهید. به یاد داشته باشید، هرکسی که ملاقات می کنید، نمی خواهد با شما دوست شود. بعضی ها حتی اسب دوست ندارند!

در بازی My Horse: Bonded Spirits می توانید نه تنها ظاهر خود، بلکه ظاهر اسب و مزرعه گل میخ را نیز تغییر دهید. لوازم جانبی، مدل مو و زین های مختلفی را برای اسب خود انتخاب کنید تا بتوانید با سبکی در سراسر جهان بچرخید. تزئینات را قرار دهید و مزرعه گل میخ را بازسازی کنید تا نه تنها اصطبل ها بلکه کل منطقه اطراف را نیز زیبا کنید! آیا فکر می کنید پیوند با اسب شما به اندازه کافی قوی است که بتواند در مسابقات پیروز شود؟ هر چه اعتماد بین شما دو نفر بیشتر باشد، اسب شما راحت تر مهارت های جدید را یاد می گیرد و کمتر از چالش های جدید می ترسد.

نام: My Horse Bonded Spirits
حجم فایل: 8.3 گیگابایت
شرکت سازنده: Games Incubator
تاریخ انتشار: Jun, 2024
امتیاز استیم: 6 از 10
نسخه: Skidrow
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجراجویی، شبیه سازی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Games Incubator, PlayWay S.A
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *