دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Radiation Island 1.2.4 برای اندروید و iOS + مود

بازی Radiation Island یک بازی در سبک Survival و ماجراجویی است که شما باید در یک دنیای باز و بسیار بزرگ سرنوشت خود را رقم بزنید و سعی کنید تا برای زنده ماندن تلاش کنید. به عنوان یکی از تجارب بسیار ارزنده و وحشتناک شما در Philadelphia، شما باید زندگی را برای خود بسازید و سایه چنگال شوم سرنوشت را از خود دور کنید. دنیایی به بزرگی جهان هستی در انتظار شماست و شما باید تمام رازهای آن همراه با خطرات آن را تجربه کنید. از همه چیز استفاده کنید تا زنده بمانید و بتوانید به دنیای واقعی باز گردید. فراموش نکنید که زندگی شما در دستان شماست و لحظه ای غفلت بدون شک با مرگ شما همراه می شود. پازل های بسیار متنوعی در سراسر بازی در انتظار شما هستند و شما باید برای حل آنها تلاش کنید. دنیای بسیار زیبا اما خطرناکی در اطراف شماست. جنگل هایی که به ظاهر بسیار آرام و دلنشین هستند اما در درون آنها خرس های بزرگ و گرگ های وحشی زندگی می کنند. در خرابه های قلعه ها و روستاهای بسیار قدیمی به گردش بپردازید اما فراموش نکنید که در این مکان ها ارتش زامبی ها نهفته است. با استفاده از اسلحه های مخنلف سعی کنید تا از خود محافظت کنید و بتوانید با سرنخ های مختلف راز این جهان را بیابید. برای تامین غذا باید به شکار بپردازید و یا ماهیگیری کنید. البته جنگل همیشه نعمات خود را به شما عرضه می کند. با استفاده از ابزارهای ابتدایی به تولید ابزارهای پیشرفته تر بپردازید. البته چرخش روز و شب بدون شک خالی از ترس نیست چرا که هوای سرد و نیز تاریکی در شب با خطراتی نیز همراه است.

سایر توضیحات: همانطور که در توضیحات به آن اشاره شد، دنیای بازی Radiation Island بسیار بزرگ است و در این دنیای بزرگ شما با مسائل مختلفی نظیر گرسنگی، مسئله تامین غذا، خطرات حیوانات وحشی، مناطق آلوده به مواد شیمیایی و حتی زامبی ها روبرو خواهید شد. چرخش شب و روز نیز از نکات مثبت این بازی است چرا که بدون شک جذابیت بازی را دو چندان خواهد کرد. بازی Radiation Island از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و جزئیات بازی بدون شک سرگرم کننده خواهد بود. بازی Radiation Island توسط Atypical Games برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است.

*برای اجرای این بازی باید 1 گیگ رم آزاد داشته باشید*

بازی radiation island جدید

ویژگی های اصلی بازی Radiation Island:

گرافیک فوق العاده و جذاب همراه با جزئیات فراوان

فیزیک پویای بازی

گردش شب و روز

قابلیت ساخت وسال مختلف از وسایل ابتدایی موجود در این بازی

دشمنان و خطارت مختلف نظیر خطرات حیوانات وحشی، مناطق آلوده به مواد شیمیایی و حتی زامبی ها

بازی اکشن و ماجراجویی

گیم پلی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور

و …

Radiation Island

  • 7 replies
    1. @@@ says:

      منظورم اینکه فایل رو اول تو کامپیوتر نصب کنیم و بعد طبق اموزش جلو بریم یا روی تبلت نصب کنیم بعد طبق اموزش پیش بریم؟؟؟؟؟ ممنون میشم زود پاسخ بدید
      با تشکر.

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        سلام ، دوست عزیز فایل نصبی گوشی تو کامپیوتر نصب نمیشه ! فابل را دانلود کنید در کامپیوتر بعد اکسترکت کنید ، فایل اکسترکت شده را به گوشی انتقال بدید.

        پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, دوست عزیز این برنامه مختص گوشی های آیفون و اندروید بوده البته شما می تونید فایل را از طریق کامپیوتر دانلود و بر روی گوشی نصب کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *