دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی SKIPCHASER – PC

در یک جهان پر از تنوع ژنتیکی، هر دو گوشت و فلز، SKIPCHASERs trackers ماهر و قاتلان مرگبار است. به طور متداول اطلاعات در مورد ماموریت های خود را جمع آوری می کند در حالی که هر کسی که در راه شما قرار می گیرد را از بین می برد. در خدمت MO.T.H.E.R شما در حالی که از استعدادهای خود برای تکمیل کار شما به طور منحصر به فرد متولد شد برای شکار بی قید و شرط شکار کنید. اسکپچرها یک گروه مخفی از مردان مسلح هستند که در سراسر جهان شناخته شده اند. مبارزه با آماده و به سرعت قابل تحویل، آنها شهرت به عنوان سربازان شبه نظامی بی رحمانه دارند. کمی در مورد ریشه های آنها شناخته شده است، و کمتر در مورد کارفرمای خود توضیح می دهند.

سایر مشخصات بازی: این شرکت به عنوان M.O.T.H.E.R. قراردادها به شما در سراسر سیاره از بطری های خشک شده به رودهای مین های عنصری مدت ها از زمان رها شده ارسال می کنند. در اینجا شما را به تمام انواع بی رحم های انسان، بیگانه و روبوتیک روبرو می شود، اطمینان حاصل کنید که مشت خود را در همه زمان ها آماده کنید. با دشمنان تولید شده به صورت روتین، ممکن است ساعت ها قبل از برخورد با همان دو بار باشد.

SKIPCHASER.center

مشخصات بازی SKIPCHASER:

نام بازی :  SKIPCHASER

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Ponywolf

منتشر کننده : Ponywolf

سبک بازی : اکشن

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

SKIPCHASER

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *