دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sky Clash Lords of Clans 3D v1.44.3275 برای اندروید و iOS

Sky Clash Lords of Clans 3D نبرد و مبارزه را در بازی هیجان انگیز Sky Clash: Lords of Clans 3D شروع کنید و با دوستان خود در سراسر جهان در این بازی مهیج و جنجالی همراه شوید. قلمرو فرماندهی خود را تشکیل دهید و با تشکیل ارتشی قدرتمند از حملات دشمنان دفاع کرده و سرزمین خود را نجات دهید. این بازی در حالی شروع می شود که شرایط کاملا عادی بوده و هیچ خطری شهر را تهدید نمیکرد تا اینکه به صورت اتفاقی عده ای قصد حمله به شهر و نابودی اموال افراد را می کنند. شما به عنوان فرمانده ارتشی قدرتمند وظیفه دفاع از شهر و برگرداندن امنیت و آرامش به شهر را برعهده دارید. هوشیارانه بیاندیشید و ارتش بزرگ خود را تشکیل داده و نبرد را آغاز کنید.

سایر مشخصات : بازی در سرزمینی میان ابرها شروع می شود. عجله کنید و سرزمین خود را میان ابرها بسازید. مکان هایی امن را برای دفاع از نیروهای خود در برابر حملات دشمنان در نظر بگیرید تا نیروهای شما بتوانند در آن مکان ها پناه بگیرند. تجهیزات دفاعی پیشرفته ای در اختیار شما قرار گرفته شده است که با استفاده صحیح و به موقع از این ابزارها با قدرت و سرعتی بالا دشمنان را شکست دهید. چالش هایی در مراحل مختلف در نظر گرفته شده است که با رقابت و پیروزی در این چالش ها امتیازات خود را چند برابر کرده و به مراحل بالاتر صعود کنید.

Sky.Clash.Lords.of.Clans.3D.center

ویژگی های بازی Sky Clash Lords of Clans 3D :

– طراحی گرافیکی سه بعدی منحصر به فرد بازی

– سفر به دنیایی شگفت انگیز و کشف رموز این دنیای خیالی

– آشنایی و به کارگیری استراتژی های دفاع از حملات دشمنان

– قابلیت تشکیل ارتش قدرتمند با نیروهایی با توانمندی های منحصر به فرد

– نبرد و مبارزه در حالت آنلاین

– قابلیت رقابت با دوستان از سراسر جهان و ساخت ارتش های واحد

Sky Clash Lords of Clans 3D

به روز رسانی :

1396/12/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *