دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior v1.1.2 برای اندروید + مود

Sniper Ghost Warrior بازی اکشن sniper GhostWarrior اکنون برای سیستم عامل اندروید قابل دانلود می باشد. خود را برای شلیک آماده کنید! اولین سری از بازی های sniper سرانجام برای موبایل عرضه شد. این بازی فوق العاده با تنوع زیادی از اسلحه ها، جنگ های طبقه بندی شده و نیروهای مهلک و ویژه چریک و ضد چریک اکنون در اختیار شما کاربران و علاقه مندان به بازی های اکشن می باشد. در این بازی 200 ماموریت جدید را تجربه می کنید. با مزدوران مرگبار مبارزه کنید و رؤسای ویژه و ارشد با قدرت های منحصر بفرد را شکست دهید! این شما هستید که باید گروگان ها را آزاد کنید و برای هم پیمان هایتان نگهبانهای همیشه آماده قرار دهید و از حامل ها و وسایل نقیله خود در حال انجام ماموریت که در حرکت هستند حمایت کنید! 15 ساعت داستان هیجان انگیز و انفجاری صحنه های نبرد در 6 مکان گیج کننده با عوارض های زیاد! همچنین شما میتوانید 12 نوع اسلحه که برایتان قرار داده شده است را تجربه کنید. سلاح هایی شامل توپ، انواع تفنگ، انواع نارنجک در اختیار شما است.

سایر توضیحات: این بازی فوق العاده محصول شرکت CI GAMES SA می باشد که نظر کاربران بسیار زیادی را با ویژگی های خارق العاده به خود جلب کرده است. همچنین در این بازی شما قادر خواهید بود تا جنگ افزارهای خود را بهبود دهید تا همیشه بر دشمن غالب شوید. اسلحه خانه خود را با سلاح های واقعی و اصلاح شده توسط خودتان بسازید. دشمن خود را بشناسید! از شلیک ها و گلوله ها در حین حمله جاخالی دهید و آتش ها و شلیک های مخفی تک تیراندازهای دشمن را کشف و سرنگون کنید! با رؤسای ارشد که مهمات های ویژه ای را تصرف کرده اند روبرو شوید! افراد بد در جناح خود را شناسایی کنید و آنها را به قتل برسانید! اسلحه خود را بردارید، وقت آن است که به کارزار جنگ بپیوندید!

دانلود بازی Sniper: Ghost Warrior

سایر ویژگی های بازی Sniper Ghost Warrior :

-لوازم و تجهیزات نامحدود

-بدون نیاز به تعویض اسلحه

-تیر نفود کننده (Piercing Ammo) را فعال کنید!

Sniper Ghost Warrior

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *