دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Snow Moto Racing v3.1 برای آيفون ، آيپد و آيپاد

Snow Moto Racing اولین بازی مسابقه ای با موتور های برفی در گوشی و تبلت های ios است . با این بازی مسابقه با موتور های برفی در مکان های برف پوشیده زیبا را در گوشی خود تجربه کنید . در برابر رقبای مختلف مسابقه داده و مهارت های موتور سواری خود را بر روی برف هم امتحان کنید . در مبارزات چند نفره تا 4 بازیکن دوستان خود را به چالش کشیده و با آن ها از طریق اتصال وای فای و یا بلوتوث به رقابت بپردازید . در این بازی سرعت بالای موتور های برفی را در میان مناظر برفی تجربه خواهید کرد .

دانلود بازی Snow Moto Racing v3.1 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Snow Moto Racing : – دارای 28 مسیر منحصر به فرد برای مسابقه – دارای کنترل های بصری و بسیار آسان برای استفاده – وجود رقبای سرسخت پویا – امکان به چالش کشیدن دوستان به صورت چند نفره از طریق اتصال بلوتوث یا وای فای – وجود 16 دستاورد برای باز کردن در طول مراحل بازی – دارای حالت های پاداش پنهان برای بازی – پشتیبانی از آیفون 5 در این نسخه

Snow Moto Racing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *