دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی STUp v1.10 برای اندروید

STUp بازی بسیار جدید و جذاب STUp که به تازگی در گوگل پلی عرضه شده است اکنون در اختیار شماست. شما در این بازی کنترل یک جت را برعهده دارید که باید به وسیله آن تیراندازی کنید. اما نشانه گیری در این بازی بسیار مهم است که تنها با تلاش و تمرین بسیار می توانید توانایی خود را تقویت کنید. باید جت خود را طوری هدایت کنید که به تیرهای دشمن که به سمت شما شلیک می شوند برخورد نکند. زمانی که شما غرق در بازی شوید این امکان وجود دارد که بتوانید به مراحل بالاتری صعود کنید. دکمه آتش را نگه دارید و دستگاه تلفن خود را تکان دهید تا یک حمله هوایی جانانه انجام دهید!

سایر مشخصات : شما می توانید با استفاده از جوی استیک موجود در بازی که در گوشه تصویر می باشد به طرفین حرکت کنید و حتی زاویه دید خود را تغییر دهید و به شلیک کردن موشک بپردازید. جت جنگنده شما از پایین صفحه به سمت بالا در حرکت است و شما باید تمام مسیر خود را پاک سازی کنید تا بتوانید به مراحل بعد صعود کنید. جدول رده بندی آنلاین که به شما ارائه می شود 100 شرکت کننده اول را نمایش می دهد. شما می توانید برای خود یک نام مستعار تعریف کنید و با 5 نفر از دوستان خود به انتخاب و سلیقه خودتان به رقابت بپردازید و جدول رده بندی مخصوص به خود را داشته باشید. این بازی جدید و زیبا که برای علاقه مندان به بازی های نبرد هوایی طراحی شده است محصولی از استودیوی Squaremod می باشد.

دانلود بازی STUp

ویژگی های بازی STUp :

– بازی به صورت آفلاین می باشد.

– دارای 6 سطح مختلف

– دارای 6 فرمانده متفاوت

– دارای 3 فضاپیمای مختلف

– قابلیت باز کردن ویژگی ها و امکانات جدید در طول بازی

– بازی به صورت کاملا رایگان می باشد.

STUp

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *