دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tap Sports Football برای آیفون و اندروید

بازی Tap Sports Football بازی جدید و بسیار زیبای فوتبال آمریکایی در سبک ورزشی می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Glu برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . شما در این بازی ابتدا باید به ساخت یک تیم قدرتمند با استفاده از بازیکنان حرفه ای بپردازید سپس با دوستان خود به بازی بپردازید و مهارت های خود را به چالش بکشانید . در بازی Tap Sports Football تجربه ی کامل از یک بازی فوتبال را بر روی موبایل خود شاهد خواهید بود . این بازی دارای گرافیکی بالا و گیم پلی بسیار جذابی میباشد که همین دلایل باعث شده است که هیجان بیشتری در بازی داشته باشید . شما در طی مراحل بازی امتیازات زیادی را دریافت خواهید کرد که قادر بود به بالا بردن قدرت تیم خود بپردازید .

 

ویژگی های بازی Tap Sports Football :

– بازی در سبک ورزشی

– انتخاب بازیکن مورد علاقه ی خود برای مسابقه دادن

– قابلیت بازی با دوستان خود به صورت آنلاین

تجربه استراتژی فوتبال واقعی

– دارای گیم پلی جذاب و گرافیک بالا

– دعوت کردن دوستان خود به بازی از طریق شبکه های اجتماعی

– کنترل آسان بازی

– بازی به صورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی

 

 

top football team using real pro football players then challenge your friends in a complete football experience on your mobile device! Tap Sports Football features simple controls, amazing graphics, exciting plays and real stats giving you the power to create your own team with players from all over the league

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *