دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Terror Hunter v1.0 برای اندروید + مود

Terror Hunter یک بازی با حجم بسیار کم و با جذابیت بسیار بالا می باشد. سبک بازی از نوع اکشن می باشد که علاقه مندان به این سبک از آن لذت خواهند برد. بازی Terror Hunter در عین سادگی بسیار دوست داشتنی و لذت بخش می باشد. بازی Terror Hunter یک بازی تیراندازی با نمای بالا به پایین می باشد که در مناطق مختلفی با محیط های متنوع رخ می دهد که شما باید به مبارزه با زامبی هایی که همه جا را آلوده کرده اند، بپردازید. شما جزو تعداد محدودی از شکارچیانی هستید که توانایی مقابله با این مخلوقات ترسناک را دارند. هدف شما در این بازی بسیار ساده است. زنده ماندن و مبارزه!

سایر مشخصات : بازی شکار زامبی ها بدین صورت می باشد که باید مدت زمان زیادی زنده بمانید تا بتوانید مناطق بیشتری را از وجود زامبی ها پاک کنید. اما باید مراقب باشید! زیرا شما اطلاعاتی درمورد اینکه چه نوع زامبی هایی را می توانید پیدا کنید ندارید! این بازی زیبا را از دست ندهید. در عین کم بودن حجم آن، بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور می باشد. بنابراین به جمع شکارچیان بپیوندید و به مبارزه با زامبی ها بروید. این بازی ساده و جذاب محصولی از استودیوی AppEnjoy می باشد که بسیاری از کاربران را معتاد خود کرده است. زمان را از دست ندهید…!

دانلود بازی Terror Hunter

ویژگی های بازی Terror Hunter :

– تنوع زیاد جنگ افزارها جهت رسیدن به اهداف و موفقیت در ماموریت ها

– دارای سه سطح مختلف دشواری متناسب با سلیقه شما.

– دارای رتبه بندی جهانی

– به روز رسانی های پیاپی و بهتر شدن های متوالی

– دارای امتیاز 4/6 از 5 در رتبه بندی گوگل پلی

Terror Hunter

  • 2 replies
    1. .... says:

      سلام
      من از سایتتون خیییلی راضیم
      نزدیک ۶ ماه دنبال بازی هایی که شما مودشو دارین میگشتم
      ولی یه چیزو پیدا نکردم
      ویراژ مود شده
      لطفأ بذارین. ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *