دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd نسخه CODEX

شش ماه پس از حوادث قسمت دوم این سری ، لیبرال باری دیگر وارد صلح شده است اما با این حال نیز هنوز افراد بسیاری هستند که بدنبال بدست آوردن قدرت های افسانه ای آرتیفکت های کهن می باشند ، اما بدلیل فعالیت های مخفیانه شان و دوری کردن از درگیری هایی که باعث لورفتن حدف اصلی شان می شود کسی از وجودشان خبر ندارد . در چنین فضایی فرقه سپتیان که برای برقراری صلح در دنیا تلاش می کنند هر روز به مبارزه با این افراد شرور می پردازند و آرتیفکت های کهن را از چنگال شیطانی آنها خارج می کنند و آنها را به سزای اعمال شیطانیشان می رسانند . در جریان یکی از همین ماموریت ها کوین گارهام مامور می شود که یکی از همین آرتیفکت ها را بدست آورد و آن را تحویل مقر اصلیشان دهد در این ماموریت اما او مثل همیشه تنها نیست و دوفرد تازه وارد و مرموز اورا همراهی می کنند در ادامه ماموریت ساده ای که کوین به تنهایی می توانست آن را به انجام برساند تبدیل به یک مسابقه برای نجات دنیا از تحدیدی خانه مان سوز می شود .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd یک بازی در سبک نقش آفرینی داستانی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Nihon Falcom ساخته شده است . این بازی یک بازی نقش آفرینی نوبتی می باشد و طبق گفته سازندگان برای طرفداران سری کلاسیک فاینال فانتزی ساخته شده است . شخصیت های بسیار دوست داشتنی و بیاد ماندنی در کنار گرافیک هنری بسیار زیبا این بازی را انتخاب اصلی طرفداران این سبک کرده است . بازی رایانه ای The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd در تاریخ 3 می 2017 ساخته شده و موفق به کسب نمره 96% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd نسخه CODEX

مشخصات بازی The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd :

نام بازی : The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nihon Falcom

منتشر کننده : Nihon Falcom

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Legend of Heroes Trails in the Sky the 3rd

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *