دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Warbanners Death Speaker نسخه SiMPLEX

در بازی Warbanners Death Speaker شما در نقش رهبر قبیله ارک ها هستید و باید جهان را به تسخیر خود دراورید چرا که همه چیز از آن شماست! البته در این مسیر از کمک و یاری خدایان باید استفاده کنید چرا که روبرو شدن با دشمنان قدرتمند نیازمند توانایی هایی است که با کمک آنها حاصل می شود. در این بازی جدید شما با مراحل جدید و مختلفی روبور خواهید شد و لشگر شما می بایست در نبردهای خونین شرکت کند تا تاج و تخت را برای شما با خون خود تضمین کند. نبرد با کهنه سواران غربی که دشمنان دیرینه شما هستند می تواند غرور و عذت را بار دیگر به قبیله شما بازگرداند.

سایر توضیحات: بازی Warbanners Death Speaker یک پک الحاقی جدید برای بازی Warbanners است که در سبک نقش آفرینی ساخته شده است. در این نسخه شما باید سرگذشت Targun را بازیابید و به نبردهایی بپردازید که او در طول حیات خود به آنها پرداخته بود و در آنها شرکت کرده بود. بازی Warbanners Death Speaker توسط شرکت Crasleen Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود Warbanners Death Speaker جدید

مشخصات بازی Warbanners Death Speaker :

نام بازی : Warbanners Death Speaker

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Crasleen Games

منتشر کننده : Crasleen Games

سبک بازی : نقش آفرینی – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Warbanners Death Speaker

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *