دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Way of Redemption نسخه POSTMORTEM

Way of Redemption ترکیبی است عالی از بازی های اکشن و ورزشی ، این ترکیب یک گیم پلی جدید و گیج کننده پدید آورده است  تا سقف 4 بازیکن می توانند از گیم پلی چند نفره محلی این بازیِ دیوانه وار  لذت ببرند شما باید وفاداری خودتان را به اربابان نشان دهید ، باید انتقال دهنده های دشمنان را با پرتاب توب به سمت آن ها از بین ببرید ، مهارت های خودتان را در زمین نشان دهید و دشمنان را با تکیه بر قهرمانانی منحصربفرد نابود کنید.شما می توانید توانایی قهرمان خود را بهبود ببخشید ، بلوکه کنید ، بپرید ، بدوید ، شلیک کنید و حرکت های متنوع را با هم ترکیب کنید تا کمبو های قوی به وجود بیاورید.البته همواره باید مراقب انتقال دهنده یا “Teleporter”  خودتان باشید .

سایر توضیحات :روایت بازی Way of Redemption از این قرار است ، چند صد سال است که اربابان،  یک مسابقه به وجود آورده اند که جایزه ی برنده در آن آزادی است ، قهرمانان واقعی هیچ گاه بی آبرو نمی شوند  ، ان ها باید ارزش واقعی خودشان را به اربابان این مسابقه نشان دهند . در هر مسابقه شما در قالب تیم های دو نفره با دیگر تیم ها رقابت می کنید ، این فرصت خوبی است تا شما مهارت ها و استعداد های منحصربفرد خودتان را نشان دهید . در مسابقاتی شرکت می کنید که در آن پای آبرو و با ارزش ترین دارایی شرکت کنندگان در میان است.بهتر است بدانید بازی Way of Redemption دارای بخش Co op و چند نفره محلی است .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی ورزشی اکشن Way of Redemption POSTMORTEM جدید

مشخصات بازی   Way of Redemption :

نام بازی : Way of Redemption

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Pixel Cream

منتشر کننده : Pixel Cream

سبک بازی :اکشن ، ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Way of Redemption

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *