دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه Phone Link v1.23082.190.0 اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر

“Phone Link” یک نرم‌افزار برای اتصال گوشی‌های اندروید به کامپیوترهای ویندوز است. این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد که گوشی‌های همراه خود را به کامپیوتر ویندوزی خود متصل کنند تا به سرعت به نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌های متنی، عکس‌ها و سایر اطلاعات گوشی، دسترسی داشته باشند.

با نصب این نرم‌افزار و اتصال آن به نرم‌افزار مخصوص کامپیوتر (برنامه Phone Link)، شما می‌توانید به راحتی گوشی اندروید خود را با کامپیوتر همگام سازی کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت به پیام‌های متنی، پاسخ دهید، ایمیل ارسال کنید و اعلان‌های موبایل را در کامپیوتر خود، مشاهده کنید.

Phone Link، توسط شرکت مایکروسافت (Microsoft Corporation) توسعه داده شده و در فروشگاه Google Play نیز، برای دانلود موجود است. این نرم‌افزار به کاربران، امکان مدیریت و کنترل بهتر، بر روی گوشی‌های اندروید خود از طریق کامپیوتر را ارائه می‌دهد و به بهبود تجربه کاربری از این دو دستگاه، کمک می‌کند.

ویژگی های برنامه Phone Link v1.23082.190.0

برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برنامه Phone Link به شرح زیر است:

  1. اتصال موبایل به کامپیوتر: Phone Link به شما این امکان را می‌دهد که گوشی اندروید خود را به کامپیوتر ویندوزی خود، وصل کنید. این اتصال به وسیله‌ی اتصال Wi-Fi یا کابل USB انجام می‌شود.
  2. مدیریت نوتیفیکیشن‌ها: شما می‌توانید به‌سرعت به نوتیفیکیشن‌هایی که بر روی گوشی اندروید دریافت می‌کنید از طریق کامپیوتر، دسترسی داشته باشید. این شامل: پیام‌های متنی، اعلان‌ها و سایر نوتیفیکیشن‌های سیستمی است.
  3. مدیریت پیام‌های متنی: با استفاده از Phone Link، می‌توانید پیام‌های متنی دریافتی را از طریق کامپیوتر مدیریت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. این ویژگی مفیدی، برای افرادی است که می‌خواهند، پیام‌ها را در یک محیط بزرگتر، مدیریت کنند.
  4. دسترسی به تصاویر گوشی: شما می‌توانید به سرعت، تصاویر گرفته شده با گوشی اندروید خود را در کامپیوتر، مشاهده کنید و انجام عملیات مانند انتقال تصاویر به کامپیوتر را به سادگی، انجام دهید.
  5. مدیریت برنامه‌ها: Phone Link، به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی اندروید خود را به صورت یکپارچه با کامپیوتر، مدیریت کنید. این ویژگی مفیدی، برای انتقال فایل‌ها و داده‌ها بین دو دستگاه است.
  6. کشف برنامه‌های مایکروسافت: این برنامه به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های مایکروسافت در دسته‌های مختلف، مانند: بهره‌وری، آموزشی، اخبار و غیره را کشف کنید و از آن‌ها بهره ببرید.

از Phone Link، می‌توانید برای بهبود همگام‌سازی و ارتباط بین گوشی اندروید و کامپیوتر خود، استفاده کنید و از ویژگی‌های ارتباط بین این دو دستگاه، بهره‌برداری کنید.

نام: Phone Link
حجم فایل: 29 مگابایت
زبان: انگلیسی
رمز فایل: www.download.ir
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *