دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Automated UI Testing in Android

دوره آموزشی Automated UI Testing in Android قصد دارد تا شما را با نحوه آزمایش و خطایابی اتوماتیک برنامه های اندروید آشنا کند و قدم های اصلی آن را با استفاده از آموزش پروژه محور تبیین کند. این دوره آموزشی سعی دارد تا در قدم اول نحوه ساخت یک فریمورک تست اتوماتیک را به شما آموزش دهد و نیز تمام کارهای مورد نیاز برای ساخت آن را از ابتدا به شما آموزش دهد. این دوره همچنین این کار را از دید اندرویدی ماجرا نیز می بیند و آن را بررسی می کند. علاوه بر اینها، دوره آموزشی Automated UI Testing in Android چندین سوال اساسی پیش روی شما را پیش بینی کرده است و آنها را با استفاده از تجارب مدرس و نیز راهکارهای استاندارد پوشش می دهد. در پایان این دوره شما می توانید یک فریمورک تست نرم افزار های اندروید را بسازید و نیز با بسیاری از مشکل های پیش رو دست و پنجه نرم کنید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Automated UI Testing in Android به صورت کاملا پروژه محور تدریس شده است و از مثال های مختلف برای تبیین موارد مطرح شده استفاده خواهد کرد. در این دوره آموزشی شما با مثال های ساده شروع خواهید کرد و قدم به قدم آنها را پر و بال خواهید داد تا به مباحث پیشرفته آن دست یابید. این دوره آموزشی محصول شرکت Packt است.

Automated UI Testing in Android center

مشخصات فیلم آموزشی  Automated UI Testing in Android :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Mykola Kolisnyk

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 50 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 Automated UI Testing in Android

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *