دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Competitive and Market Analysis for Product Managers لیندا

تحلیل بازار و رقابت برای موفقیت محصول بسیار مهم می باشد. اینکار می تواند به شما کمک کند تا اندازه بازار و رقابت خود را بهتر درک کنید و بفهمید که طرحتان به چه ویژگی هایی نیاز دارد. در این دوره ی آموزشی، مدیر تولید و مدرس لیندا، آقای Cole Mercer به همراه Evan Kimbrell تکنیک های مفیدی را در زمینه ی تجزیه و تحلیل بازار و رقابت به شما آموزش می دهند. شما با تماشای این دوره یاد می گیرید که چگونه راجع به مناسب بودن سایز بازار برای موفقیت محصول خود تصمیم بگیرید و چگونه رقبای مستقیم و غیر مستقیم اطراف خود را پیدا کنید. مدرس این دوره همچنین به شما نشان می دهد که چطور یک جدول مقایسه ای بسازید تا بتوانید کاستی های محصول خود را پیدا کنید و یاد بگیرید که چگونه تمرکز خود را به طور مداوم بر روی رقابت قرار دهید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Competitive and Market Analysis for Product Managers center

مشخصات فیلم آموزشی Competitive and Market Analysis for Product Managers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Cole Mercer و Evan Kimbrell

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 7 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/2/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Competitive and Market Analysis for Product Managers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *