دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Dynamo for Revit Project Setup

با اوتوماتیک کردن تنظیمات فایل های پروژه ی Autodesk Revit به کمک پلاگین Dynamo، می توانیم زمان زیادی را برای خود ذخیره کنیم و بجای اجرای دستی هر یک از دستورها عملکرد کلی را بهبود ببخشیم. در این دوره ی آموزشی یاد می گیریم که چگونه مفاهیم برنامه نویسی ویژوال را برای ساخت اسکریپتی اعمال کنیم که فعالیت های تکراری را در یک پروژه ی Revit اتوماتیک میکند. آقای Ian Siegel شما را با فرآیند کلی خودکار سازی تنظیمات مختلف پروژه آشنا می کند تا کارهایی مانند ساخت نقشه های ساختمان و طبقه، ایجاد نمای ساختمان ها، و قرار دادن مجموعه ای از ورقه ها در یک پروژه را راحت تر انجام دهید. با تماشای کامل این دوره، شما می توانید از گردش کاری Dynamo به طور کامل استفاده کنید و کارهای مربوط به مدیریت BIM را به طور موثر تر انجام دهید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Dynamo for Revit Project Setup center

مشخصات فیلم آموزشی Dynamo for Revit Project Setup :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Ian Siegel

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 35 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 30,2017 June

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Dynamo for Revit Project Setup

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *