دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی IBM SPSS Modeler Essentials

یکی از خصیصه های یک تحلیل گر ماهر بدون شک استفاده از داده های مناسب و کافی است. اما اگر تعداد داده ها زیاد باشد، دسته بندی و متب کردن آنها کار دشواری خواهد بود. از طرفی یافتن و رسیدن به یک نتیجه کامل نیز نیازمند یک دید کلی از تمام داده ها و مدل سازی آنها است. نرم افزار بسیار قدرتمند IBM SPSS Modeler به شما این امکان را می دهد تا داده های مختلف را به سیستم وارد کنید سپس آنها را بررسی کنید و در نهایت نیز با یک دید جامع بتوانید مدل سازی خوب و صحیحی را داشته باشید تا بتوانید تصمیم های قاطعی بگیرید. در ویدئو آموزشی IBM SPSS Modeler شما با مفاهیم اصلی این روش و نرم افزار آشنا خواهید شد و با اصول اولیه داده کاوی نیز سر و کار خواهید داد و پروسه کاری یک شرکت از شروع کار با یک داده خام تا بررسی و نتیجه گیری را تحلیل خواهید کرد.

سایر توضیحات: دوره آموزشی IBM SPSS Modeler توسط دو مدرس به نام های Jesus Salcedo و Keith McCormick تدریس شده است. این دو هر کدام سال های زیادی است که وقت خود را صرف داده کاوی و روش های مدل سازی و پردازش داده کرده اند و در ای ن ویدئو آموزشی که توسط شرکت Packt عرضه شده است سعی دارند تا علاوه بر مفاهیم اصلی، تجربیات خود را نیز به شما منتقل کنند.

IBM SPSS Modeler Essentials center

مشخصات فیلم آموزشی IBM SPSS Modeler Essentials :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Jesus Salcedo, Keith McCormick

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 41 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

IBM SPSS Modeler Essentials

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *