دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Introduction to Ethical Hacking

هک اخلاقی چیست؟ زمانی که به بحث امنیت سایبری میرسیم، هکرها به چند دسته تقسیم می شوند: کلاه سیاه، کلاه سفید، و کلاه خاکستری. هکرهای کلاه سفید از مهارت های خود برای انجام کارهای خوب استفاده می کنند. آنها از هک اخلاقی بهره می برند که شامل کارهایی نظیر تست شبکه ی یک سازمان برای شناسایی قابلیت نفوذ پذیری آن می شود. هک اخلاقی برای افزایش امنیت شبکه بسیار اهمیت دارد و یکی از مهمترین مهارت هایی می باشد که هر متخصص IT به آن نیاز دارد. اگر شما دوست دارید که به یک هکر اخلاقی تبدیل شوید و یا تمایل دارید تا امنیت شبکه ی خود را تضمین کنید، بنابراین این دوره کاملا برایتان مناسب خواهد بود. مدرس این دوره، خانم Lisa Bock ابتدا هک اخلاقی را برای شما تعریف می کند و سپس وظایف یک هکر اخلاقی را توضیح می دهد. او سپس راجع به انواع خطراتی که یک شبکه را تهدید می کند به صحبت می پردازد و 5 فاز مهم را در زمینه هک قانونی به شما علاقه مندان آموزش می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Introduction to Ethical Hacking center

مشخصات فیلم آموزشی Introduction to Ethical Hacking :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Lisa Bock

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 12 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/20/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Introduction to Ethical Hacking

  • 2 replies
      • ذهن منحرف says:

        ببخشید…..موشکل حل شد!
        اخطار از سرور طرف من بود!
        DNS نمیتونست پیدا کنه ادرس سرور شما رو واسه همین هم بعد از Time-Out شدن همه تلاش هاش….اخر هم ارور 404 میداد!
        بازم ببخشید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *