دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning LinkedIn for Students

شما در یک فصل هیجان انگیز از زندگی خود قرار دارید. شما در این دوره می توانید مسیر شغلی آینده ی خود را مشخص کنید، یک شبکه ی حرفه ای برای خودتان ایجاد نمائید، و یا حتی اولین شغل خود را پیدا کنید. به کمک این ویدئوی آموزشی یاد بگیرید که چگونه وارد دنیای قدرتمند LinkedIn شوید تا با چشم اندازهای صنعت، کارآموزی، شغل ها، و ارتبطات ارزشمند آشنا شوید. مدرس دوره، آقای Oliver Schinkten در ابتدا نشان می دهد که چطور بدون داشتن تجربه ی قبلی، یک پروفایل حرفه ای در LinkedIn بسازید. او در ادامه تکنیک ها و نکاتی را برای گسترش شبکه ی LinkedIn، شناسایی فرصت های شغلی، ارتباط با کارفرما، و ساخت یک برند حرفه ای به وسیله ی انتشار مقالات و محتوای جذاب نشان می دهد. شما در طول این دوره یاد می گیرید که LinkedIn چه مزایایی برای دانش آموزان و دانشجویانی مثل شما دارد و می آموزید که چگونه از این مزایا استفاده نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning LinkedIn for Students center

مشخصات فیلم آموزشی Learning LinkedIn for Students :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Oliver Schinkten

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 14 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/14/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning LinkedIn for Students

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *