دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda ArcGIS Pro Essential Training لیندا

آرک جی‌ آی‌ اس یک نرم‌افزار سامانه اطلاعات جغرافیایی برای کاربردهای GIS و کار با نقشه‌ ها و اطلاعات جغرافیایی است که توسط شرکت ازری تولید و توسعه داده شده است . از این نرم‌ افزار در تهیه و استفاده از نقشه، گردآوری داده‌های جغرافیایی، تحلیل اطلاعات بر مبنای نقشه، تولید و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات جغرافیایی، به‌کارگیری نقشه‌ها و اطلاعات جغرافیایی در دیگر نرم‌افزارها و تهیه نقشه از اطلاعات جغرافیایی در یک پایگاه داده استفاده می‌شود. نرم افزار ArcGIS Pro محصولی فوق العاده قدرتمند از محصولات معروف شرکت ازری آمریکا هست که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات مکانی را برای شما فراهم می کند . با استفاده از این نرم افزار تجزیه و تحلیل های جغرافیایی ساده تر به دست افراد بیشتری و بدون نیاز به کارشناسان GIS راحت تر انجام شود .

این نرم افزار شامل ابزارهای جدید برای کار با داده های LIDAR می باشد و همچنین چندین ابزار موجود به روز شده است . نرم افزار ArcGIS Pro یک سیستم کامل برای طراحی و مدیریت راه حل از طریق استفاده از دانش جغرافیایی را در اختیار شما قرار می دهد .از سر فصل های فیلم آموزشی Lynda ArcGIS Pro Essential Training می توان به ایجاد یک پروژه نقشه جدید, افزودن منابع داده به پروژه, مدیریت لایه داده ها در نقشه, ذخیره کردن یک قالب پروژه, ترسیم ویژگی های نقشه جدید, ایجاد مدل های پردازش جغرافیایی و پکیج ها, اضافه کردن برچسب های نقشه, کار با صحنه های 3D, توسعه یک طرح نقشه, به اشتراک گذاری نقشه ها و داده و چندین عناوینه دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda ArcGIS Pro Essential Training توسط یکی از بهترین و حرفه ای ترین مدرسین بنام Adam Wilbert طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آرک جی‌ آی‌ اس لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda ArcGIS Pro Essential Training : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Adam Wilbert – پروژه تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 25 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Lynda ArcGIS Pro Essential Training : – ایجاد یک پروژه نقشه جدید – افزودن منابع داده به پروژه – مدیریت لایه داده ها در نقشه – ذخیره کردن یک قالب پروژه – ترسیم ویژگی های نقشه جدید – ایجاد مدل های پردازش جغرافیایی و پکیج ها – اضافه کردن برچسب های نقشه – کار با صحنه های 3D – توسعه یک طرح نقشه – به اشتراک گذاری نقشه ها و داده  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda ArcGIS Pro Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *