دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming

طراحی و ساخت مو در CGI روزی بسیار سخت و پیچیده بود به طوریکه زمان بسیار زیادی از طراح می گرفت و این کار را بسیار طاقت فرسا می کرد اما با ارائه نسخه های جدیدتر نرم افزار Maya این کار نیز روز به روز سریع تر و راحت تر می شود. در دوره آموزشی Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming شما با جدیدترین ابزار ساخت و طراحی مو و محیط کار آنها در نرم افزار Maya 2017 آشنا خواهید شد. در قدم اول شما با مجموعه ابزار nHair آشنا خواهید شد. این مجموعه شامل ابزارهای متعدد برای ساخت و داینامیک مو است. سپس با ابزار Xgen آشنا خواهید شد. با استفاده از این ابزار شما می توانید به طراحی و ساخت موهای بلند و کوتاه بپردازید. در آخر نیز با یکی از جدیدترین ابزارهای معرفی شده در مایا به نام Interactive Grooming آشنا می شوید. ابزاری که پیش بینی می شود به عنوان کاربردی ترین ابزار ساخت مو در مایا مورد استفاده قرار بگیرد. در پایان این دوره شما با ابزارهای متعددی برای ساخت و طراحی مو و خز آشنا شده اید که هر کدام مخالفان و موافقان خود را دارد و با استفاده از هر 3 متد می توانید به تولید مو و خز بپردازید.

سایر توضیحات: شما با استفاده از دوره آموزش Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming می توانید توانایی های خود را برای ساخت مو و خز برای شخصیت های مختلف طراحی شده بالا ببرید. بدون شک داشتن آگاهی در رابطه با ابزارهای بسیار معروف در این حوزه می توانید به شما کمک کند تا طراحی های بسیار حرفه ای تری داشته باشید. دوره آموزشی Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming توسط شرکت Pluralsight و با تدریس Peter Gend برای علاقمندان به طراحی و انیمیشن سازی عرضه شده است. گفتنیست که Peter Gend سالهاست که در شرکت های مختلف با ابزارهای طراحی دست و پنجه نرم می کند و دارای تجربیات فراوانی است که استفاده از این تجربیات بدون شک خالی از لطف نیست.

maya modeling

مشخصات فیلم آموزشی Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Peter Gend

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 18 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming :

– مقدمه و معرفی کلی بحث

– معرفی و آشنایی با nHair – قسمت اول

– معرفی و آشنایی با nHair – قسمت دوم

– معرفی و آشنایی با Xgen- موی کوتاه و خز

– معرفی و آشنایی با Xgen- موی بلند

– معرفی و آشنایی با Interactive Grooming Splines

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Maya Dynamics nHair, Xgen, and Interactive Grooming

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *