دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Packt Advanced Data Analysis With Haskell

هسکل یک زبان برنامه‌ نویسی پیشرفته با قابلیت استفاده عام و متن‌ باز است که حاصل بیش از بیست سال پیشرفت و تحقیق می‌باشد که اجازهٔ توسعه سریع، پیاپی و مختصر و صحیح نرم‌ افزار را می‌دهد. این زبان با پشتیبانی قوی از یکپارچه سازی با سایر زبان‌ها، همزمانی داخلی ساختمانی، پشتیباتی از برنامه‌های همروند، بررسی استاتیک انواع داده پیش از اجرا و مجهز بودن به پروفایلر و کتابخانهٔ غنی، ساخت نرم‌ افزار قابل انعطاف و قابل نگهداری با کیفیت بالا را ساده می‌کند. Haskell یک زبان برنامه‌نویسی تابعی خالص استاندارد شده و همه منظوره با نوع داده مستحکم است که به یاد دانشمند حوزه منظق و استدلال به نام هسکل کاری نام گذاری شده است. GHC به کد اصلی به تعداد معیارهای اصلی با استفاده از «سی» به عنوان زبان حیاتی جی اچ سی مشهورترین کامپایلر هسکل می‌باشد.

هسکل به تعداد نسبتاً زیادی کتابخانه‌های مفید دارد که فقط با جی اچ سی کار می‌کند. Gofer یک لهجه یا گویش جدید آموزشی هسکل است با ویژگی به نام کلاسهای سازنده به وسیلهٔ مارک جونز توسعه داده شد. HBC یکی دیگر از کامپایلر کد اصلی هسکل می‌باشد این کامپایلر به طور فعالانه کار نمی‌کند و توسعه داده نمی‌شود ولی در بعضی موارد قابل استفاده می‌باشد . فیلم آموزشی Packt Advanced Data Analysis With Haskell توسط یکی از بهترین مدرسین بنام James Church طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور Packt این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آنالیز پیشرفته داده ها با هسکل لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Packt Advanced Data Analysis With Haskell :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : James Church

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 4 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Packt Advanced Data Analysis With Haskell :

– بررسی اصول و مبانی

– تجزیه و تحلیل رگرسیون

– رگرسیون چندگانه

– تجزیه و تحلیل متن

– خوشه بندی

– رده بندی بیز ساده

– تجزیه و تحلیل مولفه

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Packt Advanced Data Analysis With Haskell

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *