دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Substance Painter Essential Training

این روزها تقریبا هر استادیوی بازیسازی بزرگی از نرم افزار Substance Painter استفاده می کند و از آن برای تولید متریال های فیزیکی در صنعت استاندارد بهره می برد. در این دوره ی آموزشی، آقای Wes McDermott نگاهی به ویژگی های ابتدائی Substance Painter می اندازد و شما را با نحوه ی راه اندازی یک پروژه ی ساده در مورد تکسچرسازی برای یک اسلحه آشنا می سازد. او در ابتدا به شما نشان می دهد که چطور یک پروژه بسازید و دارایی ها را وارد آن نمائید، و چگونه از سیستم پختن استفاده کنید. آقای McDermott در ادامه نشان می دهد که چطور با متریال ها و لایه ها کار کنید، و ابزارهای براش را به شما معرفی می نماید. پس از اینکه مباحث ابتدائی به طور کامل توضیح داده شد، به شما یاد می دهد که چگونه یک اسلحه را کاملا تکسچر کنید و آن را در نهایت به کمک Iray رندر نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

مشخصات فیلم آموزشی Substance Painter Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Wes McDermott

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 55 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 12/23/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 2 replies
    1. دانیال says:

      سلام.خسته نباشید.
      ای کاش میشد فایل های زیرنویسش رو هم جداگانه برای دنلود بزارید. واقعا به زیرنویس انگلیسیش احتیاج دارم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *