دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی TouchDesigner and Unreal: Interactive Controllers لیندا

اگرچه بسیاری از برندها و استادیو ها به دنبال ایجاد یک نظریه در دنیای اشباع شده ی رسانه هستند، اما تعدادی از شرکت های طراحی چند بعدی وجود دارند که کارهای شگفت انگیزی را انجام می دهند که فراتر از نمایش های سنتی و تایم لاین های خطی می باشد. در این دوره ی آموزشی شرکت لیندا، نحوه ی ترکیب رشته های چندگانه را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی real-time یاد می گیرید تا به کمک آن بتوانید محتوای جذابی را برای اجرا در چیزی فراتر از نمایش های قدیمی به وجود آورید. این دوره ی آموزشی بر روی استفاده از کنترلر های تعاملی سخت افزاری تمرکز دارد تا صحنه های real-time سه بعدی را به TouchDesigner و موتور بازی سازی Unreal Engine ببرد. شما در TouchDesigner، از کنترلر MIDI استفاده می کنید که میتواند برای ایجاد افکت ها در سیستم رندرینگ ریل تایم به کار رود. در ادامه نیز مطالبی را در مورد استفاده از TouchOSC برای ساختن یک UI سفارشی یاد می گیرید که میتواند به یک آیپد انتقال داده شود و پیغام های OSC را برای TouchDesigner بفرستد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

TouchDesigner and Unreal: Interactive Controllers center

مشخصات فیلم آموزشی TouchDesigner and Unreal: Interactive Controllers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Scott Pagano

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 33 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 21,2017 February

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

TouchDesigner and Unreal: Interactive Controllers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *