دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بای پس تعمیر و نگهداری UPS

هنگام خرید یک سیستم UPS، باید مطمئن شوید که می تواند بار دستگاه های متصل را تحمل کند. اگر یو پی اس خیلی کوچک باشد، دستگاه های متصل به سرعت از باتری پشتیبان برق می گیرند و به شما امکان می دهند منبع تغذیه اصلی را تعمیر کنید. شما زمان کافی برای راه اندازی دستگاه ها برای خاموش شدن مناسب نخواهید داشت. محاسبه زمان اجرا و بارگذاری UPS به شما این امکان را می دهد که باتری پشتیبان مناسبی برای دستگاه های متصل خود داشته باشید.

سیستم منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برق پشتیبان را برای برنامه ها و تجهیزات فراهم می کند. اگر منبع اصلی برق به دلیل آب و هوا، نوسانات نوسانات برق، بلایای طبیعی یا مسائل دیگر قطع شود، UPS برق را برای مدت زمانی از بسته باتری خود تامین می کند.

بای پس تعمیر و نگهداری UPS

منبع تغذیه اضطراری تاریخچه جالبی دارد و از اولین معرفی آن در سال 1934 تغییر کرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه منبع تغذیه اضطراری به این لینک مراجعه کنید.

بسیاری از عملیات های صنعتی و تجاری در یک کارخانه بزرگ یا کارگاه کوچک به منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای تامین برق پشتیبان تجهیزات متکی هستند. اگر آب و هوای نامساعد یا فاجعه کاری رخ دهد که باعث قطع یا نوسان برق شود، UPS برق مورد نیاز برای تجهیزات متصل را برای ادامه کار فراهم می کند. با این حال، مانند هر قطعه ای از تجهیزات الکتریکی، یو پی اس ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

یک یو پی اس برای همیشه دوام نمی آورد و نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد، بنابراین به خوبی کار می کند. همچنین، ممکن است مشکلاتی رخ دهد که باعث خرابی شود. هنگام سرویس UPS، تجهیزات متصل باید برای عملیات فعال بمانند. شما نمی توانید فرآیندها را فقط برای سرویس تجهیزات UPS خاموش کنید.

بای پس تعمیر و نگهداری UPS به چه معناست؟

بای پس تعمیر و نگهداری به شما این امکان را می دهد که بدون قطع برق تجهیزات خود، روی یو پی اس کار کنید. هدف اصلی بای پس تعمیر و نگهداری خارجی جداسازی UPS از برق شهری برای سرویس است. زمانی که سیستم باطری UPS نیاز به تعمیر و نگهداری، تعمیرات یا تعویض دارد، برای تغییر مسیر برق به اطراف UPS استفاده می شود. بای پس تعمیر و نگهداری تضمین می کند که برق برای دستگاه های بار متصل یا واحد توزیع برق (PDU) در دسترس است.

یک واحد بای پس تعمیر و نگهداری خارجی شامل یک محفظه مکانیکی دارای رتبه NEMA است که دارای کلیدهای مدار یا کلیدهای چرخشی است. این تجهیزات اجازه می دهد تا برق بین آن از طریق UPS و به واحد توزیع برق یا بارهای بحرانی منتقل شود. می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد یا به عنوان یو پی اس در یک محفظه کابینت مناسب قرار داد.

تنظیمات برای بای پس های تعمیر و نگهداری سیستم UPS

سیستم های بای پس تعمیر و نگهداری خارجی برای تجهیزات UPS در اندازه ها، شکل ها و درجه بندی های متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال، کلیدهای مورد استفاده می‌توانند کلیدهای معمولی یا کلیدهای چرخشی باشند، می‌توانند روی دیوار نصب شوند یا به‌تنهایی ایستاده باشند، می‌توانند در توزیع داخلی باشند، و می‌توانند مدارهای بهم پیوسته برای جلوگیری از عملکرد نادرست داشته باشند، مهم‌تر از همه گزینه «ساخت قبل از شکست» است. شکستن و ترمز قبل از ساخت که عملکرد سوئیچینگ سیستم بای پس تعمیر و نگهداری را توصیف می کند.

یک سیستم بای پس تعمیر و نگهداری ساخت قبل از شکست به گونه ای پیکربندی شده است که سیستم UPS را می توان به صورت الکتریکی از برق ورودی برق جدا کرد و بارهای حیاتی سیستم را تامین می کند. با پیکربندی و نصب صحیح این سیستم می توان یک سیستم UPS و باتری یو پی اس را حذف کرد و سیستم جایگزینی را بدون قطع برق به بارهای بحرانی مجدداً نصب کرد.

ترمز قبل از ساخت

ترمز قبل از ساخت سیستم بای پس تعمیر و نگهداری به گونه ای پیکربندی شده است که بار بحرانی باید خاموش شود زیرا برق شهری را از بار قطع می کند در حالی که سیستم UPS را ایزوله می کند قبل از اینکه بتواند سوئیچ بای پس تعمیر و نگهداری را برای تامین ولتاژ برق روشن کند.

تنظیمات بای پس تعمیر و نگهداری

هنگام راه اندازی بای پس تعمیر و نگهداری، این اولین قطعه تجهیزاتی خواهد بود که مستقیماً به برق موجود متصل می شود. سپس بای پس تعمیر و نگهداری هم به UPS و هم به واحد توزیع برق متصل می شود. یک خط ورودی و یک خط خروجی بین UPS و بای پس تعمیر و نگهداری متصل خواهد شد. این راه‌اندازی به کارگران اجازه می‌دهد تا یو پی اس را به صورت دستی کنترل کنند، بنابراین می‌توان آن را برای سرویس و تعمیر بدون تأثیر بر بار بحرانی، خاموش کرد.

راه اندازی بای پس استاتیک داخلی

یک بای پس تعمیر و نگهداری خارجی نباید با یک سوئیچ بای پس استاتیک داخلی اشتباه گرفته شود. یک سوئیچ بای پس استاتیک داخلی اجازه می دهد تا برخی از تعمیر و نگهداری در داخل UPS انجام شود. در حالی که اکثر قطعات داخلی در حین بای پس استاتیک داخلی خاموش می شوند، هنوز مناطقی در داخل تجهیزات UPS وجود دارد که هنوز دارای برق هستند.

مزایای بای پس تعمیر و نگهداری خارجی برای UPS

مزیت اصلی بای پس تعمیر و نگهداری خارجی این است که به UPS و سیستم باتری اجازه می دهد تا از بارهای حیاتی برای سرویس و عیب یابی جدا شوند. یک سیستم UPS به درستی طراحی و نصب شده با یک بای پس تعمیر و نگهداری خارجی، سال ها خدمات قابل اعتمادی را ارائه می دهد که امکان تعویض باتری و قطعات قدیمی را بدون وقفه در بارهای حیاتی شما فراهم می کند.

برچسب ها : UPS,باتری یو پی اس,باطری یو پی اس,باطری UPS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *