دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy Full SEO Course For Website Owners

سئو یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است . بطور کلی وب گاه‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند. سئو توانایی انواع جستجو را از جمله: جستجوی تصاویر، مکانی، جستجوی ویدئو، جستجوی علمی، جستجوی خبری و صنعت خاص در رأس موتور جستجو هستند را دارد . به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، SEO به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد . بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایه سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، از دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. در کل «سئو» به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است.

تکنیک‌های سئو می‌توانند به دو گروه عمده طبقه‌بندی شوند: تکنیک‌هایی که موتورهای جستجو به عنوان بخشی از یک طراحی خوب توصیه می‌کنند، و تکنیک‌هایی که مورد تأیید موتورهای جستجو نیست. موتورهای جستجو تلاش می‌کنند که اثر دسته دوم را کاهش دهند هرز آگهی‌ها از آن جمله هستند. مفسران صنعتی و شاغلانی که از این تکنیک‌های سئو استفاده می‌کنند، آنها را به سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه طبقه‌بندی کرده‌اند. تکنیک‌های کلاه سفید تمایل به تولید نتایجی دارند که مدت زمان زیادی برقرار هستند، در حالیکه تکنیک‌های کلاه سیاه پیش بینی می‌کنند که وب سایت‌های آنها در نهایت ممکن است بطور موقت یا دائم توقف گردد؛ هنگامی که موتورهای جستجو سر از کارشان درآورند. یک تکنیک سئو کلاه سفید تلقی می‌شود، اگر از دستور العمل‌های موجود جستجو پیروی کرده و فریبی در کارش نباشد. از آنجاییکه دستورالعمل‌های موتور جستجو به عنوان مجموعه‌ای از قوانین نوشته نشده است، این یک تمایز مهم و قابل توجه است. تکنیک سئو کلاه سفید تنها دربارهٔ تبعیت از دستورالعمل‌ها نیست، اما در مورد حصول اطمینان از این امر است که محتوایی که یک موتور جستجو ایندکس کرده و سپس رتبه‌بندی می‌کند، مشابه همان محتوایی باشد که یک کاربر خواهد دید. مشاوره کلاه سفید در مجموع جهت ایجاد محتوا برای کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد، نه برای موتورهای جستجو. سپس، آن محتوا به جای تلاش جهت تحریک نمودن الگوریتم و فریب دادن آن از اهداف مورد نظر خود، به سادگی در دسترس عنکبوت‌ها قرار می‌گیرد. تکنیک‌های کلاه سفید در بسیاری جهات شبیه توسعه وب هستند که در دسترس بودن را ارتقاء می‌دهد؛ هرچند که این دو یکسان نیستند.

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه تلاش می‌کنند تا رتبه‌بندی را از طریق فریب از روش‌ها و راه‌هایی که مورد تأیید موتور جستجو نیست، بهبود دهند. یک تکنیک کلاه سیاه از متن پنهان شده به عنوان متن رنگ آمیز شده مشابه با پس زمینه یک div نامرئی، یا بعنوان متنی در خارج از صفحه نمایش استفاده می‌کنند. تکنیک دیگر، تکنیکی موسوم به کلاکینگ است که بسته به اینکه یک صفحه توسط بازدید کننده انسانی فراخوانی شود یا توسط یک موتور جستجو، صفحه متفاوتی را بدست می‌دهد. دسته دیگری که گاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، سئو کلاه خاکستری است. این تکنیک بین کلاه سفید و سیاه است که از روش‌هایی استفاده می‌کند که از مجازات سایت جلوگیری می‌کند، اما با این وجود، بهترین محتوا را برای کاربر مهیا نکرده و ترجیحاً روی بهبود رتبه‌بندی‌های موتور جستجو تمرکز می‌کند. موتورهای جستجو ممکن است سایت‌هایی را که از روش‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنند را جریمه کنند، که این امر از طریق کاهش دادن رتبه آنها، یا حذف کردن لیست‌های آنها از دیتابیس‌های خود و یا همه موارد می‌تواند صورت گیرد. چنین مجازات‌هایی می‌توانند بطور خودکار توسط الگوریتم‌های موتور جستجو یا از طریق بازنگری دستی سایت صورت پذیرد. یک نمونه، حذف ریکو و بی‌ام‌دبلیو از گوگل در فوریه ۲۰۰۶ به دلیل استفاده از شیوه‌های فریبنده بود. با این حال، هر دو کمپانی به سرعت عذرخواهی کرده و با اصلاح نمودن صفحات متخلف، به لیست گوگل بازگشتند. فیلم آموزشی Udemy Full SEO Course For Website Owners توسط یک برنامه نویس محبوب بنام Segev Waintraub طراحی شده و کمپانی مشهور Udemy این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش کاملSEO برای صاحبان وب سایت لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy Full SEO Course For Website Owners :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Segev Waintraub

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy Full SEO Course For Website Owners :

– مقدمه ای بر SEO

– ایجاد کلمات کلیدی حساب برنامه ریز

– نحوه استفاده از Google Keywords Planner

– سازماندهی کلمات کلیدی

– بهینه سازی On-Site

– نصب Screaming Frog

– تگ Title

– تگ H1

– تگ های متعارف

– فایل robots.txt

– فشرده سازی Gzip

– بهینه سازی تصاویر

– Cache

– ایجاد محتوا Linkable

– بهسنه سازی Off-Site

– ساخت حساب Analytics و پیاده سازی

– آشنایی با Google Analytics

– Segments, Filters & Search

 

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy Full SEO Course For Website Owners

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *