دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی سیستم های ای آر پی Udemy Introduction To ERP Systems

ERP به معنای مدیریت برنامه‌ ریزی منابع سازمانی می‌باشد و به سازمانها و شرکتها کمک می کند تا فرایند دقیق برنامه‌ ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند. مدیریت برنامه‌ ریزی منابع سازمانی شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم نرم‌افزاری و در قالب یک بانک اطلاعاتی بصورت پیوسته، منظم و دقیق مدیریت می‌نماید. به طور ایده‌آل ERP یک پایگاه داده خاص را در بردارد که شامل همهٔ داده‌های لازم از جمله ساخت و تولید، مدیریت زنجیره‌ای ملزومات، مالی، پروژه، منابع انسانی برای واحدهای نرم‌افزاری است .ERP بر پایه سیستم های برنامه‌های کاربردی تهیه شده است که شامل چندین برنامه کاربردی است که بصورت یکپارچه همه فعالیت‌های داخلی یک سازمان را در گستره واحدهای عملیاتی سازمان مدیریت می‌کند.

این فعالیت‌ها می‌تواند بازهٔ وسیعی از مدیریت فروش، مدیریت تأمین، مدیریت تولید، مدیریت کیفیت، مدیریت انبار، مدیریت لجستیک، مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت پروژه، مدیریت مالی، مدیریت قیمت تمام شده، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مهندسی را شامل شود. در واقع ERP، سامانه‌ای است که دارای اهداف، اجزا و محدوده مشخص و معینی است . فیلم آموزشی Udemy Introduction To ERP Systems توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Stefan Markov طراحی شده و همکنون کمپانی Udemy این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مقدماتی سیستم های ای آر پی لذت ببرید .

 

مشخصات فیلم آموزشی Udemy Introduction To ERP Systems :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Stefan Markov

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy Introduction To ERP Systems :

– ERP چیست؟

– سیستم های ERP امروزی

– پیاده سازی ERP

– برخی از مباحث پیشرفته

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Udemy Introduction To ERP Systems

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *