دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy Mastering DNS On Windows Server 2012 R2

ویندوز سرور یکی از پرکاربردترین نسخه های سیستم عامل ویندوز که برای استفاده در سرور ها طراحی شده است . ویندوز سرور به منظور افزایش قدرت و کارایی نسل جدید شبکه ها ، برنامه های کاربردی و خدمات وب ساخته شده است . با استفاده از ویندوز سرور شما قادر خواهید بود خواسته ها و تجربیات ارزشمند کاربران خود را توسعه ، انتقال و مدیریت نمایید . این نرم افزار این اجازه را به شما می دهد تا زیرساخت شبکه بسیار امنی فراهم کرده و ارزش و اثربخشی تکنولوژی در سازمان خود را افزایش دهید . گرچه ویندوز سرور برمبنای توانایی ها و تجارب موفق ویندوزهای سرور قبل از خود ساخته شده است اما ویژگی های ارزشمند جدید و پیشرفت های چشمگیری نسبت به سیستم عامل های پیش از خود نشان می دهد . ابزارهای وب جدید ، فن آوری محیط های مجازی ، افزایش امنیت و ابزارهای مدیریت در ویندوز سرور ,  صرفه جویی در وقت ، کاهش هزینه و فراهم نمودن چارچوبی یکپارچه برای زیرساخت فن آوری سازمان به ارمغان آورده اند . DNS یک سیستم سلسه‌مراتبی نام‌گذاری برای کامپیوترها، سرویس‌ها، و یا هر منبع دیگری که به شبکه اینترنت و یا یک شبکه خصوصی (LAN) متصل بوده، می‌باشد. وقتی می‌خواهید وارد وبگاهی شوید، باید نشانی کارساز وبش را بدانید. نشانی کارساز وب با نشانی آی‌پی مشخص می‌شود. اما به خاطر سپردن نشانی آی‌پی، دشوار است. می‌توان به جای نشانی آی‌پی، از نام‌های دامنه استفاده کرد. برای هر نشانی آی‌پی یک نام دامنه در نظر گرفته شده‌است.

در ساناد، کل نشانی‌های اینترنت درون بانک‌های اطلاعاتی توزیع شده‌ای هستند که هیچ تمرکزی روی نقطه‌ای خاص از شبکه ندارند. روش ترجمهٔ نام بدین صورت است که وقتی یک برنامهٔ کاربردی مجبور است برای برقراری یک ارتباط، معادل نشانی آی‌پی از یک ماشین با نامی مثل cs.ucsb.edu را بدست بیاورد، قبل از هر کاری یک تابع کتابخانه‌ای را صدا می‌زند، به این تابع کتابخانه‌ای تابع تحلیلگر گفته می‌شود. تابع تحلیلگر، نام یک نشانی نمادین را که بایستی ترجمه شود، بعنوان پارامتر ورودی پذیرفته و سپس یک بستهٔ درخواست به روش UDP تولید کرده و به نشانی یک کارساز DNS ارسال می‌کند. همهٔ ماشین‌های میزبان، حداقل باید یک نشانی آی‌پی از یک سرویس دهندهٔ ساناد را در اختیار داشته باشند. Name Resolver نام نیز آن نشانی آی‌ پی را به برنامهٔ کاربردی تحویل می‌دهد با پیدا شدن نشانی آی‌ پی، برنامهٔ کاربردی می‌تواند عملیات مورد نظرش را ادامه دهد. فیلم آموزشی Udemy Mastering DNS On Windows Server 2012 R2 توسط یکی از بهترین مدرسین شبکه بنام Himanshu Rana طراحی شده و کمپانی مشهور Udemy این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مدیریت دی ان اس در ویندوز سرور 2012 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy Mastering DNS On Windows Server 2012 R2 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Himanshu Rana

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy Mastering DNS On Windows Server 2012 R2 :

– اصول نام

– بررسی اجمالی از DNS و میزبان

– دامنه فضای نام

– میزبان فایل

– نت بایوس و استفاده از آن

– نت بایوس و LMhost

– پرس و جو بازگشتی و تکرار شونده

– معتبر و غیر معتبر

– سرورهای DNS

– نصب DNS در ویندوز

– سرور 2012 R2

– پیکربندی ویندوز

– مشتری

– مناطق DNS

– DNS منطقه – اولیه و ثانویه

– AD مناطق یکپارچه

– به روز رسانی پویا

– و غیره

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy Mastering DNS On Windows Server 2012 R2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *