دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy Solve A Rubiks Cube Easy Steps

مکعب روبیک یک جورچین پازل مکانیکی است که در سال 1974 توسط یک مجسمه‌ ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن  مکعب جادویی است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده است. این اسباب بازی در سال 1980 به افتخار سازنده آن به مکعب روبیک تغییر نام یافت و برنده جایزه ویژه بهترین پازل جهان در آلمان شد . در هر مکعب روبیک کلاسیک 6 وجه و در هر وجه 9 تکه و هر وجه دارای یک رنگ است، در نتیجه کلاً دارای 6 رنگ می باشد . رنگ‌بندی سنتی: سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی، و سبز را شامل می شود . گفته می‌شود این مکعب دارای 43 تریلیون جایگشت تعداد ترکیب‌های ممکن برای موقعیت رنگ‌ها است.

مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند. هواخواهان حرفه‌ای مکعب روبیک صدها الگوریتم مجموعه‌ای از حرکات برای حل کردن آن را یاد می‌گیرند. آن‌ ها باید همچنین روی سرعت دستان خود نیز کار کنند. اگر یک تازه‌کار به حل کردن مکعب روبیک توسط یک فرد حرفه‌ای نگاه کند، متوجه می‌شود که آن‌ها برای چرخاندن قطعات مکعب به جای اینکه آن را کاملاً در دستانشان بگیرند به آن ضربه‌های ناگهانی می‌زنند. فیلم آموزشی Udemy Solve A Rubiks Cube Easy Steps توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Ansh Arora طراحی شده و کمپانی Udemy این آموزش را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش حل مکعب روبیک لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy A Complete Java Tutorial Course For Beginners :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Ansh Arora

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 31 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080×1920

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Udemy A Complete Java Tutorial Course For Beginners

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *