دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unity Game Development Make Professional 3D Games

این دوره یکی از بهترین آموزش های آنلاین می باشد که شما را از ابتدا تا انتهای ساخت یک بازی سه بعدی حرفه ای در موتور بازی سازی یونیتی همراهی می کند. این دوره ی طولانی به صورت پروژه محور می باشد و 5 بازی سه بعدی را در طول آموزش از ابتدا درست می کند. آموزش با مباحث ساده شروع می شود، بنابراین افرادی که برای اولین بار از یونیتی استفاده می کنند نیز می توانند این دوره را به راحتی یاد بگیرند. همچنین اگر شما از مهارت بالایی در کد نویسی نیز برخوردار نیستید مشکلی پیش رو نخواهید داشت زیرا این دوره به طور کامل زبان #C را آموزش می دهد. این آموزش نه تنها برای مبتدیان بسیار مناسب می باشد، بلکه نکات بسیاری را به بازیسازان حرفه ای آموزش می دهد که سبب می شود تا بتوانند بازی های پیشرفته تری را به وجود آورند. هر بخش از این دوره با مباحث ابتدائی شروع می شود و به سمت موضوعات حرفه ای پیشروی می کند. اگر شما تابحال ایده ای برای ساخت بازی داشته اید، پس این دوره را تماشا کنید تا با ابزارهای مورد نیاز جهت برآورده کردن خواسته هایتان آشنا شوید.

Unity Game Development Make Professional 3D Games center

مشخصات فیلم آموزشی Unity Game Development Make Professional 3D Games :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Awesome Tuts

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 37 ساعت و 30 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 12,2017 March

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unity Game Development Make Professional 3D Games

  • 2 replies
    1. محمدرضا says:

      سلام ممنون از سایت خوبتون و اینکه این اموزش عالی رو قرار دادید فقط همراه این آموزش زیرنویس انگلیسی هست اگر امکانش هست قرار بدید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *