دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم با 3 کیفیت

داستان فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم از جایی شروع می‌شود که دو برادر به نامهای محسن و مرتضی در یک مغازه کوچک و رنگ و رو رفته در حال بحث و درگیری هستند . تنش کم‌کم بالا می‌گیرد و در اتفاقی مرتضی کشته می‌شود . فیلم اختلاف دو برابر را بر سر یک مسئلهٔ مالی عنوان می‌کند . در نتیجه اتفاقاتی که پس از قتل رخ می‌دهند و توصیف خصوصیات این موقعیت خاص و ملتهب به محور فیلم تبدیل می‌شود . نکته‌ ای که مسیر داستان را در فیلم از نمونه‌ های مشابه متمایز می‌کند ایجاد این درگیری در یک خانواده به جای دو خانواده است. درگیری‌ که در یک فضای خانوادگی تشکیل شده از مادر و دو عروسش ایجاد می‌شود و روابط خانواده را دچار بحران می‌کند. بطور کل می توان گفت که داستان این فیلم دعوای دو برادر است که باعث قتل یکی از آنها می‌شود . این آغاز بحران است چون برادر قاتل می‌گریزد اما مادر راضی‌ اش می‌کند که خود را به دست قانون بسپارد . مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می‌کنند سعی دارند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی را به دوش بکشند و در این مسیر ماجراهایی رخ می‌دهد که طی فیلم روایت می‌شود .

سایر توضیحات : فیلم خانه‌ ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی و نویسندگی آزیتا ایرایی و تهیه‌کننده سید محمود رضوی محصول سال 1394 می باشد . این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است و در تاریخ 22 دی 1395 در سینماهای ایران اکران شده است . فیلم سینمایی خانه‌ای در خیابان چهل و یکم ایدهٔ متفاوت و جذابی را به عنوان هسته مرکزی داستان در خود جای داده است . همچنین انتخاب‌ های فیلم‌ نامه‌ نویس در رابطه با شکل و جهت پیش روی قصه باعث شده فیلم از نمونه‌های تکرار شده فاصله بگیرد.

مشخصات فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم :

– ژانر : درام

– کارگردان : حمیدرضا قربانی

– نویسنده : آزیتا ایرایی

– تهیه کننده : سید محمود رضوی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 22 دی 1395

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

 

فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *