دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی سه رخ

سه رخ جدیدترین فیلم سینمایی ساخته جعفر پناهی می باشد که در سکوت خبری ساخته شد در مسابقه هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن حضور دارد . جعفر پناهی علاوه بر کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم  به ایفای نقش نیز می‌پردازد .

در خلاصه داستان فیلم 3 Faces ، بازیگر مشهور بهناز جعفری با دیدن فیلمی از دختری شهرستانی آشفته می شود . در این فیلم خانواده دختر او را تحت فشار گذاشته اند که او تحصیلاتش را در دانشکده هنر تهران رها کند . بهناز جعفری صحنه فیلم برداری خود را ترک کرده و سراغ جعفر پناهی فیلم ساز می رود تا در حل مشکل دخترک او را رهنمایی کند . آن دو به سمت روستایی در شمال غرب کشور که زادگاه دختر است می روند و در آنجا محو مهمان نوازی مردمان بومی این روستای کوهستانی می شوند اما خیلی زود در می یابند سخاوت و مهمان نوازی این مردم به اندازه حرمت گذاشتن به سنت ها برای آنها با اهمیت است .

3 faces

مشخصات فیلم سینمایی گذر موقت :

– ژانر : درام

– کارگردان : جعفر پناهی

– نویسندگان : نادر ساعی ور , جعفر پناهی

– تهیه کننده : جعفر پناهی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1397

– تاریخ اکران :

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : بهناز جعفری, جعفر پناهی, مرضیه رضایی, مائده ارتقایی و نرگس دل آرام و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *