دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی متولد 65

داستان فیلم از این قرار است که امیر ( پدرام شریفی ) و الهام ( هنگامه حمید زاده ) در سالروز آشنایی شان تصمیم می گیرند خودشان را جای افراد مختلف جا بزنند و در شهر شیطنت هایی انجام دهند. اما این تصمیم سرانجام خوشی ندارد و درد سرهایی را برایشان ایجاد می کند. این دختر و پسر جوان رویای پولدار شدن را در سر دارند و خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند. آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند که در فیلم خواهیم دید. این فیلم یک بازی ساده و جذاب را طی روندی درست، به یک موقعیت پیچیده تر تبدیل می کند و به سادگی مخاطب را با قصه درگیر و با آن همراه می کند.

دانلود فیلم سینمایی متولد 65

سایر توضیحات: سینمایی متولد ۶۵ فیلمی به کارگردانی مجید توکلی، نویسندگی جمیله دارالشفایی و تهیه‌کننده محمدمهدی عسگرپور محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود. فیلم متولد ۶۵ در آبان ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است. درباره این فیلم می توان گفت که داستان آن روی کاغذ پتانسیل های بالایی برای تبدیل شدن به یک اثر سرگرم کننده را دارد. این داستان می تواند موضوعات فرعی فراوانی را شامل شود که در نهایت به آگاهی اجتماعی و خودشناسی دو شخصیت اصلی منجر شود. بازیگرانی از قبیل پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، احسان امانی، مریم سعادت، علیرضا استادی و کامران ملکی در این فیلم ایفای نقش کرده اند. موسیقی فیلم نیز کاری از پالیز شاه‌ محمدی می باشد که سابقه آهنگ های زیادی را در کارنامه دارد. بدون شک این فیلم جزو فیلم های برتر سال می باشد.

شخصات فیلم سینمایی متولد 65 :

– ژانر : درام – اجتماعی

– کارگردان : مجید توکلی

– نویسنده : جمیله دارالشفایی

– تهیه کننده : محمدمهدی عسگرپور

– محصول کشور : ایران

– تاریخ انتشار : 5 آبان 1395

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *