دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی هفت ماهگی با هنرمندی حامد بهداد

Haft mahegi هفت ماهی

روایتگر شک و تردیدهای باران کوثری با نام مستعار رعنا به همسرش حامد بهداد است و تمامی افرادی که در پیرامون آنها وجود دارند ادامه داستان فیلم را ایجاد می‌کنند . در همین ابتدا شما با یک مسیر داستانی کهنه رو به‌ رو هستید . خیانت، شک و تردیدهای زن و شوهری، سوژه چند سال گذشته سینمای ایران بوده‌اند . جزییات داستانی فیلم را که مرور کنیم به انبوهی از عناصر کلیشه‌ ای و از مد افتاده بر می‌خوریم . مردی که به شکل مشکوکی در ساعت های مختلف از خانه بیرون میرود و زنی که بدون هیچگونه بحث و پرسشی در این‌ مورد تصمیم می‌گیرد که به شوهر خود شک کند . عناصری که در وسط فیلم پیدا می‌شوند و ذهن مخاطب را به سمت خیانت مرد سوق می‌دهند پیراهن همسر رعنا و البته پس از آن هم رها می‌باشد . دختری که بی‌ دلیل و بیهوده در کنار مرد حضور دارد و موجب حسادت زن می‌شود، روابط خانوادگی‌ که بیهوده و بدون توضیح پرتنش نمایش داده می‌شوند مانند رابطه رعنا با مادر و خواهر شوهرش، بی‌قید و بندی فرزندانی که رفتارشان مستقل از مادر خانواده نمایش داده می‌شود .

فیلم سینمایی هفت ماهگی با نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی ساخته شده است . فیلم اول علیمردانی با نام به خاطر پونه به عنوان یک فیلم اول توانست انتظارها را برآورده کند و فیلم دومش با نام مردن به وقت شهریور یک شکست تمام‌ عیار بود . فیلم کوچهٔ بی نام به تحسین شده ترین فیلم او تبدیل شد و این روزها با دیدن فیلم چهارم او با نام هفت ماهگی باز هم روندی نزولی را مشاهده می‌کنیم. با کمی دقت می‌شود نکات مشترک و زیادی در ساختار داستانی کوچهٔ بی نام و هفت ماهگی پیدا کرد اما چیزی که باعث تفاوت جایگاه دو فیلم در نگاه مخاطبین می‌شود سطح اجرای موقعیت‌ ها و کیفیت بازی‌ ها می‌باشد. به عبارتی مشکلات اساسی‌ که در فیلم آخر دیده می‌شوند به شکل پایه‌ای در کوچهٔ بی نام هم وجود دارند اما علیمردانی با توانایی غیر قابل انکاری که در اجرای سکانس‌های شلوغ و ملتهب دارد توجه را به سمت نقاطی دیگر از فیلم جلب می‌کند که جذاب‌ تر و کامل‌ تر به نظر می‌رسند درحالی‌که چارچوب روایت او با مشکلات جدی‌ همراه است.

 

نام: فیلم سینمایی هفت ماهگی
تاریخ انتشار: 1395
امتیاز imdb: 5.1
زبان: فارسی
ژانر: درام
مدت زمان پخش: 1 ساعت 25 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: هاتف علیمردانی
تهیه کننده: منصور لشکری قوچانی
نویسنده: هاتف علیمردانی
ستارگان: حامد بهداد - باران کوثری

به روز رسانی :

1399/05/11 لینک دانلود اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *