دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Boo A Madea Halloween 2016

تایلر پری بازی دیگر در نقش Madea بازگشته است تا به همراه همسایگان خود شبی فراموش نشدنی را در هالووین رقم زند . در حالی که آنها در تلاش برای دوری شدن از نوجوان ها با نقشه های خطرناک خود در این شب می باشند او توسط روح ها , قاتل ها , اتفاقات ماورالطبیعه و زامبی ها ترسناده می شود . از طرفی تیفانی به همراه سه دوست خود Aday , Rain و Leah در حال قدم زدن از کنار یک خانه خالی از سکنه می باشند و به سمت خانه جاناتان می روند زیرا از قبل آنجا دعوت شده بودند . Madea نیز که یک زن سالخورده می باشد تنها چیزی که در این شب انتظار آن را ندارد ترسانده شدن از طرف افراد دیگر می باشد .

دانلود فیلم سینمایی Boo A Madea Halloween 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Boo A Madea Halloween 2016 در ژانر کمدی , ترسناک می باشد که توسط Tyler Perry کارگردانی و نویسندگی شده است . این هشتمین نسخه از سری فیلم های Madea می باشد . بودجه ساخت مبلغ قابل توجه 20 میلیون دلار بوده است و توانست در هفته اول اکران در 21 اکتبر 2016 فروش 28 میلیون دلاری داشته باشد . فروش کل آن نیز 73 میلیون دلار بوده است . Perry که یک کارگردان جوان و در عین حال با تجربه می باشد تا به حال فیلم های متعددی را ساخته است که می توان از Madea’s Neighbors from Hell و The Single Moms Club به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . Tyler Perry , Cassi Davis و Patrice Lovely از جمله ستارگانی می باشند که در این فیلم به ایفای نقش پردخته اند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Boo A Madea Halloween 2016

مشخصات فیلم مستند Boo A Madea Halloween 2016 :

– ژانر : کمدی – ترسناک

– کارگردان : Tyler Perry

– نویسنده : Tyler Perry

– استودیوی سازنده : Tyler Perry Company

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 16 دقیقه 37 ثانیه

– تاریخ انتشار : 21 اکتبر 2016

– مدت زمان : 103 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Boo A Madea Halloween 2016

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *