دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Get Out 2017

داستان فیلم سینمایی برو بیرون درباره‌ ی کریس یک جوان سیاه پوست آمریکایی – آفریقایی می باشد که با نامزدش رز که یک دختر سفید پوست است قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. اما قبل از آنکه بتوانند به این تصمیم جامه عمل بپوشانند از طرف والدین رز به یک ملاقات عجیب در روستایی دورافتاده دعوت می‌شوند. گرچه ابتدا به نظر می‌رسد این دعوت صرفا یک ملاقات معمولی است ، اما مشخص می‌شود ماجرا به طور کلی چیز دیگری بوده است. کم کم حرف هایی در مورد اتفاقات رخ داده در آنجا بازگو می شود که ترس را بر دل کریس می اندازد و یک سری حقایق دیرینه که به طور وحشتناکی نگران کننده است. حال کریس به مشکل برخورده است و باید راهی برای نجات خود و نامزدش از این قضیه پیدا کند.

دانلود فیلم سینمایی Get Out 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Get Out 2017 توسط کارگردان جئان آمریکایی یعنی Jordan Peele ساخته شده است و Jason Blum برنامه ساز پرکار تلویزیون تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. طرح و فیلنامه را نیز خود Jordan Peele به زیباترین شکل ممکن به رشته تحریر درآورده است. همچنین موسیقی متن فیلم اثری از Michael Abels می باشد که با تجربه زیاد خود توانسته به خوبی حس هیجان و ترس را در بینندگان بوجود بیاورد. از نکات قابل توجه فیلم می توان به تدوین خوب آن اشاره کرده که کاملا با چنین فیلمی سازگاری دارد و وظیفه آن را Gregory Plotkin برعهده داشته است. در فیبم سینمایی برو بیرون 2017 بازیگرانی نظیر Daniel Kaluuya ، Allison Williams ، Lil Rel Howery ، Bradley Whitford ، Caleb Landry Jones ، Stephen Root و Catherine Keener ایفای نقش کرده اند. این فیلم توسط کمپانی QC Entertainment ساخته شده است و حق انتشار آن به شرکت Universal Pictures تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Get Out 2017

مشخصات فیلم سینمایی Get Out 2017:

– ژانر : وحشت – هیجانی – کارگردان : Jordan Peele – نویسنده : Jordan Peele – استودیوی سازنده : QC Entertainment – محصول کشور : آمریکا – مدت زمان سانسور : 4 دقیقه – تاریخ انتشار : 24 فوریه 2017 – مدت زمان : 103 ذقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 1080p WEB-DL – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : دارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

Get Out 2017

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *