دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Saving Private Ryan 1988 دوبله فارسی

Saving Private Ryan محصول سال 1988 فیلم آمریکایی در ژانر جنگی و حماسی است که توسط استدیو DreamWorks Pictures و Paramount Pictures ساخته شده است . داستان این فیلم در طول نبرد Normandy در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ ، بسیار مشهور است. کاپیتان John H. Miller به همراه هفت سرباز دیگر مأموریت می‌گیرند تا سرباز James Frederick Ryan را پیدا کنند و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که همگی در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، Ryan می‌تواند به پیش مادرش بازگردد. سربازان آمریکایی برای پیاده شدن در ساحل Normandy در فرانسه (که به دست آلمانی‌ها اشغال شده‌است) آماده می‌شوند. قایق‌ها به ساحل می‌رسند و سربازها بیرون می‌روند. در همان لحظات نخست ورود سربازان، آلمانی‌ها به روی آنان آتش باز می‌کنند و بسیاری از سربازان کشته می‌شوند. کاپیتان John H. Miller به همراه چند تن از سربازان دیگر، سعی می‌کنند تا خطوط دفاعی ساحلی را بشکنند. دفتر George Marshall ، فرمانده کل ارتش ایالات متحده به Miller خبر می‌دهند که سه تن از چهار برادر از خانواده رایان در جنگ کشته شده‌اند و مادر آن‌ها در یک روز، خبر مرگ آن‌ها را دریافت کرده‌است. آن‌ها متوجه می‌شوند که فرزند چهارم و کوچک‌تر، James Frederick Ryan ، در جایی در Normandy ، گم شده‌است. او بعد از خواندن نامه Byksby که از طرف Abraham Lincoln برای خانم Byksby نوشته شده بود، دستور می‌دهد تا سرباز Ryan را هر چه زودتر پیدا کنند و او را به خانه بازگردانند حال آنها باید …

Saving Private Ryan 1988

سایر توضیحات : فیلم Saving Private Ryan به کارگردانی Steven Spielberg ساخته شده است که وی کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی ، برنده ۳ جایزه اسکار و یکی از موفقترین کارگردانان تاریخ سینما، هم در میان منتقدان و هم در بین مردم عادی است. نویسندگی این فیلم برعهده  Robert Rodat بوده است او در سال ۱۹۹۴، زمانی که از بنای یادبود چهار برادر کشته شده در جنگ داخلی آمریکا دیدن می‌کرد، ایدهٔ این فیلم در ذهنش شکل گرفت . از بازیگران ستاره ای که در فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Tom Hanks , Edward Burns , Matt Damon و Tom Sizemore اشاره کرد . فیلم Saving Private Ryan با بودجه ساخت 70 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 481.8 میلیون دلار فروش داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Saving Private Ryan 1988

مشخصات دیگر فیلم Saving Private Ryan 1988 :

– ژانر : حماسی – جنگی

– کارگردان : Steven Spielberg

– شرکت سازنده : DreamWorks Pictures – Paramount Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 1988

– مدت زمان : 170 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Saving Private Ryan 1988