دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی War for the Planet of the Apes 2017

چند سال پس از روزی که ارتش ایالات متحده احظار شد تا به مقابله با گروهی از میمون های انسان نما که بشدت باهوش و بسیار خطرناک می باشند بپردازد ، ارتش میمون ها به رهبری یک شامپانزه به اسم سزار در حال مقابله با نیروهای ویژه ارتش با نام آلفا امگا می باشند . نیروهای سزار در جنگل مویر مخفی می شوند و سزار تحت شرایطی به انسان ها پیشنهاد صلح می دهد که انسان ها دیگر کاری به کار آنها نداشته باشند . این پیشنهاد صلح اما به سرعت دچار چالش های پیش بینی نشده ای می شود ، زیرا یک گوریل به نام رد که ازنیروهای تحت فرمن سزار بوده است که چندی پیش یک کودتا برعلیه او رهبری کرده بود به میمون ها خیانت می کند و به نیروهای ویژه می پیوندد . رهبر نیروهای ویژه شخصی به نام کلونل با استفاده از اطلاعاتی که رد در اختیار او گذاشته است حمله ای به قصد نابودی تمام میمون ها ترتیب می بیند اما در جریان این حمله زن و کودک سزار کشته می شوند و این اتفاق باعث بوجود آمدن جنگ های خونین دیگری در آینده می شود .

دانلود فیلم سینمایی War for the Planet of the Apes 2017

سایر توضیحات : فیلم سینمایی War for the Planet of the Apes یک فیلم اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی فیلم سازی Chernin Entertainment ساخته شده است . کارگردانی این فیلم زیبا برعهده Matt Reeves بوده است که یکی از کارگردانان موفق در حال حاظر جهان می باشد و تاکنون موفق به ساخت فیلم های بسیاری نظیر Let Me In ، The Batman را در کارنامه هنری خود دارد . از بازیگران حاظر در این فیلم سینمایی می توان به Andy Serkis (گالوم – ارباب حلقه ها) و Woody Harrelson (سریال True Detective) اشاره کرد . این فیلم موفق به کسب نمره 8.2 از طرف بینندگان در سایت IMDB شده است و همچنین میانگین نمره 83 نیز ازسایت Metaciritic کسب کرده است که نمره ای بسیار تحسین برانگیز می باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی War for the Planet of the Apes 2017

مشخصات فیلم سینمایی War for the Planet of the Apes 2017 :

– ژانر : اکشن

– کارگردان : Matt Reeves

– نویسنده : Mark Bomback – Matt Reeves

– استودیوی سازنده : Chernin Entertainment

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 14 جولای 2017

– مدت زمان : 2 ساعت و 20 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : پرده ای

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط: IMDB

War for the Planet of the Apes 2017

به روز رسانی :

1396/05/04 کیفیت پرده ای اضافه شد .
  • 4 replies
    1. davood says:

      با سلام ببخشید چرا این فیلم هنوز منتشر نشده شما چطوری سانسورش کردین دوما کی قرار هست این فیلم بیاد تقریبا بعد از انتشار هم بصورت سانسوری قرار میدین دوبله این قیلم کی منتشر میشه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *